דיגיטל וטק

אפל בשת"פ עם גוגל? זה המהלך הצפוי בפלטפורמת ה-AI החדשה שלה

לאחר שהשיקה את Apple Intelligence, מסתבר שהשילוב של ChatGPT הוא רק ההתחלה. דיווחים מצביעים על כך שגם הצ'אטבוט של גוגל עשוי להצטרף למערכת בסתיו הקרוב. כל הפרטים על המהלך של אפל
רפאל בן זקרי | 
בינה מלאכותית אפל (צילום Shutterstock)
קרב הבינה המלאכותית מתחמם, ואפל, למרות האיחור האופנתי, נכנסה לתחום ברוב רושם בחודש הקודם עם חשיפת Apple Intelligence. באירוע חשפה אפל שהמשתמשים יוכלו לבחור להשתמש ב-ChatGPT לביצוע חלק מהשאילתות בבינה המלאכותית, אולם כעת מתברר שהצ'אטבוט הפופולרי לא יהיה שם לבד.
לפי מארק גורמן, בנוסף למודל של OpebAI, אפל עשויה להכריז על שילוב של הצ'אטבוט Gemini של גוגל בתוך Apple Intelligence בסמוך למועד ההשקה, בסתיו הקרוב. שיתוף הפעולה יאפשר ככל הנראה ל-Gemini להיות אחת מהאפשרויות לביצוע שאילתות AI במכשירי אפל, בדומה למה שהודגם עם ChatGPT בכנס המפתחים WWDC.
גורמן כתב בניוזלטר שלו כי הוא מצפה שעסקה עם גוגל או אנת'רופיק תוכרז סביב זמן ההשקה של Apple Intelligence בסתיו הזה. השערות אלו מגיעות לאחר דיווחים קודמים על דיונים של אפל עם ספקיות בינה מלאכותית שונות, כולל גוגל, מטא ואנתרופיק. למרות שיחות קצרות עם מטא על שילוב ה-Llama chatbot, גורמן מאמין שאפל החליטה לבסוף לוותר על כך בשל חששות פרטיות והעדפה לטכנולוגיות בינה מלאכותית של חברות אחרות.
Apple Intelligence, יחד עם iOS 18, צפויה להיחשף עם השקת סדרת האייפון 16 בספטמבר הקרוב. השילוב של טכנולוגיות מתקדמות אלו עשוי לחזק את מעמדה של אפל בשוק הבינה המלאכותית ולהציע למשתמשים חוויית שימוש משופרת ומגוונת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה