דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון חדש: אלו השינויים באפליקציה

העדכון הבא של אפליקציית וואטסאפ יכלול שינויים מהותיים בעיקר בשיחות הווידאו אשר יכללו החל מהעדכון הבא גם רקעים שתוכלו לשים מאחוריכם, פילטרים ושינוי תאורה על פי הצורך
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
על פי דיווחים זרים, העדכון הבא של אפליקציית "וואטסאפ", יכלול שינויים משמעותיים בשיחת הווידיאו באפליקציה והם: פילטרים, רקעים ואפקטים. לשונית הסינון תציע בין היתר תכונות כמו הבהרת פגמים בעור והפחתת קווים עדינים.
אותם מסננים יסתירו את כל הפגמים ו"ישפצו" את עורכם על מנת לגרום לו להיראות מלוטש יותר אך שיראה כמה שיותר טבעי. כמו כן, אופציית "תאורה נמוכה" תעזור לשפר את איכות הווידאו בסביבות עם תאורה לא מתאימה.
עוד שינוי מהותי בשיחות הווידאו: לחיצה על כפתור "רקע" תפתח מספר רקעים, החל מאיים טרופיים ועד חדרי משרדים מרוהטים. תכונה זו תוכננה תוך התחשבות בהגדרות עבודה מרחוק והיא תהיה שימושית כאשר משתמשים לא רוצים להראות מה נמצא מאחוריהם בחדר. אופציה זו מוכרת לחלקכם מאפליקציית "זום".
כפתור ה"אפקטים", המשתמשים יוכלו לראות תכונות משולבות במציאות רבודה (AR) הדומות לאלה באינסטגרם וב-Snapchat. מסנני AR האלה יהפכו את שיחות הווידאו לדינמיות על ידי הצגת תכונות כמו כובעי מסיבות, פופרים למסיבה, שפמים ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה