דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה שינוי באפליקציה: זה השדרוג שאתם עומדים להרוויח

הוצגו כמה עדכונים שיושקו במהלך השבועות הקרובים וישפרו את איכות השיחות ואת היקפן במכשירים שונים, בנוסף, הודיעו בוואטסאפ: "אנחנו ממשיכים להתמקד ללא הרף באיכות הווידאו והשמע כדי לאפשר למשתמשים ליהנות משיחות ברורות יותר בכל מקום"
מערכת ice |  2
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מאז שהכניסו בוואטסאפ את תכונת השיחות ל-WhatsApp בשנת 2015, שיפרו אותה והוסיפו שיחות קבוצתיות, שיחות וידאו ותמיכה במספר פלטפורמות. היום (שישי) הוצגו כמה עדכונים שיושקו במהלך השבועות הקרובים וישפרו את איכות השיחות ואת היקפן במכשירים שונים.
שיתוף מסך עם שמע: מושלם לצפייה בסרטונים יחד. עכשיו, כשמשתפים את המסך, אפשר לשתף גם את השמע. יותר משתתפים: עד 32 איש יכולים להשתתף עכשיו בשיחת וידאו, בכל המכשירים שלך זרקור על הדובר: קל לראות מי מדבר מפני שהדובר מודגש אוטומטית ומופיע ראשון על המסך

בנוסף, הודיעו בוואטסאפ: "אנחנו ממשיכים להתמקד ללא הרף באיכות הווידאו והשמע כדי לאפשר למשתמשים ליהנות משיחות ברורות יותר בכל מקום. לאחרונה השקנו MLow codec שמשפר את מהימנות השיחות. שיפרנו את ביטול הרעשים וההדהוד בשיחות שמתבצעות במכשירים ניידים, כך שקל יותר לנהל שיחות בסביבות רועשות, והרזולוציה בשיחות וידאו גבוהה יותר אצל משתמשים עם חיבורים מהירים".
השמע ברור יותר עכשיו באופן כללי, גם אם קישוריות הרשת גרועה או אם משתמשים במכשיר ישן. אפשר לקרוא עוד על MLow codec ולשמוע את ההבדל באיכות השמע "נמשיך לבצע שיפורים בשיחות ב-WhatsApp כדי שתוכלו ליהנות משיחות פרטיות באיכות הטובה ביותר, מכל מקום בעולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לי כמה רעיונות לווטסאפ
    ארז מטבריה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך פונים? למי פונים? כתובת מייל, משהו, מישהו יודע?
    סגור
  • 1.
    מה עם הודעה מתוזמנת?
    דוק 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם כל השינוי והפיתוחים המדהימים ועדיין אין בווטסאפ אפשרות שקיימת בכל אפליקציית סמס והיא הודעה מתוזמנת - היכולת לתזמן שליחה של הודעה... מפתחי הווטסאפ, תתעוררו...
    סגור