דיגיטל וטק

האם אפל תפתיע ותשחרר את השדרוג לסירי כבר השנה?

דיווח חדש חושף כי אפל צפויה לשחרר את העדכונים המשמעותיים שהציגה לסירי הרבה לפני הצפוי. השיפורים החדשים יכללו תמיכה בהקלדה וגם שיחה טבעית ומתקדמת עם העוזרת הקולית, שיהיו זמינים כבר השנה, אולם לא ידוע עבור אילו מכשירים
רפאל בן זקרי | 
אפל ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
למרות שהתכונות של פלטפורמת הבינה המלאכותית של אפל, Apple Intelligence, לא יהיו זמינות עד 2025 למי שלא בודק את גרסאות הבטא, דיווחים מצביעים על כך שסירי עצמה תקבל עדכונים לשפה טבעית ותכונות מרכזיות נוספות כבר בקרוב.
לפי הדיווח של מארק גורמן בבלומברג, משתמשים יוכלו להקליד לסירי מבלי להיכנס להגדרות הנגישות, והיא תהיה יותר שיחתית ותבין אתכם גם אם תתבלבלו במילים. כמו כן, סירי תקבל "ידע רב יותר על מוצרי אפל", כנראה בהתייחסות לתכונות התמיכה במכשירים שהוזכרו בכנס המפתחים העולמי של אפל.
בנוסף לשיפורים ישירים בסירי, אפל גם הודיעה ש-ChatGPT יהיה זמין בחינם ב-iOS 18 מאוחר יותר השנה, אם כי ייתכן שלא יגיע לגרסה הראשונה של iOS 18. כאשר יגיע, סירי תציע להעביר בקשות שהיא לא יכולה להתמודד איתן לצ'אטבוט של OpenAI.
עדיין לא ברור אם השיפורים של סירי יגיעו גם ל-HomePod או לאייפונים אחרים מלבד ה-iPhone 15 Pro, בדומה לתכונות Apple Intelligence. עם זאת, יש תקווה שהשיפורים של סירי יעמדו בפני עצמם, ושהמכשירים הפחות חזקים כמו iPhone 15 ואייפדים ללא מעבדי M יקבלו לפחות חלק מהתכונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה