דיגיטל וטק

סיבה לשדרג? אפל תציג תכונות AI לדגמים חדשים בלבד

אפל מתכננת חידושים רבים ל-iOS 18, כולל שילוב בינה מלאכותית במגוון יישומים, אך נראה שלא כל הפיצ'רים יהיו זמינים לכל הדגמים. ייתכן שרק בעלי אייפון 15 ומעלה ייהנו מהיכולות המתקדמות ביותר, עקב דרישות עיבוד גבוהות
רפאל בן זקרי | 
אפל ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
זה כבר לא סוד שאפל מתכננת לנו שורה של חידושים במערכת ההפעלה הבאה שלה, iOS 18,0 שתוכרז בכנס המפתחים השנתי שלה שיתקיים ב-10 ביוני. אולם דיווח חדש מצביע על כך שחלק מהתכונות לא יגיעו לכל דגמי האייפון האחרונים, אלא לאייפון 15 ומעלה.
רשימת הפיצ'רים שאפל מתכננת לשלב במערכת ההפעלה הבאה לאייפון כוללת שילוב בינה מלאכותית במגוון יישומים. הסיבה למגבלות השימוש נובעת מאופן היישום של הבינה המלאכותית באייפון במטרה לשמור על פרטיות המשתמשים, כך שמודל השפה המפעיל את תכונות הבינה המלאכותית יבצע ברוב המקרים את הפעולות על המכשיר עצמו, ורק במקרים מסוימים ישלח פקודות לשרתים מרוחקים.
חלק מהתכונות שיגיעו במערכת ההפעלה החדשה ידרשו כוח עיבוד שקיים רק בשבב ה-A17 Pro, שמסוגל לבצע עד 35 טריליון פעולות בשנייה, וזמין רק בדגמי הפרו של אייפון 15. כצפוי, דגמי האייפון הבאים, המתוכננים לספטמבר, יכללו שבבים חזקים יותר, ויקבלו את כל התכונות החדשות במלואן.
עד לכנס המפתחים שיתקיים ב-10 ביוני, נצטרך להמתין בסבלנות כדי לדעת בוודאות אילו תכונות בינה מלאכותית יהיו מוגבלות לדגמי אייפון 16 שצפויים להיות מוכרזים בספטמבר, ואילו תכונות יהיו זמינות גם לשאר הדגמים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה