דיגיטל וטק

לאחר הצלחה בינלאומית: הפלטפורמה החדשנית לניהול הפקות מגיעה לישראל

ShowRunner, פלטפורמת הניהול החכמה של Asperii מציעה פתרון חדשני להפקות ואירועים. הטכנולוגיה מבטיחה שיפור בתיאום, ניהול משאבים ועמידה בזמנים, ומציעה כלי חיוני לחברות הפקה ומדיה, שכבר משומשת בהצלחה ברשתות התקשורת הגדולות בחו"ל
רפאל בן זקרי | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר ההצלחה הבינלאומית עם רשתות התקשורת SKY ו-FOX, הפלטפורמה החכמה לניהול הפקות ואירועים ShowRunner מגיעה לישראל. הפלטפורמה, שפותחה על ידי Asperii מקבוצת אמן, מציעה פתרון חדשני לחברות הפקה ומדיה, ומספקת טכנולוגיה מתקדמת לניהול יעיל של הפקות ואירועים כמו הופעות חיות, אירועי ספורט, שידורי חדשות ותחרויות מורכבות.
ShowRunner מאפשרת לחברות לתכנן ולנהל את כלל צוותי ההפקה, הציוד והמשאבים באופן יעיל ומדויק, תוך ניתוח נתונים היסטוריים ועכשוויים של עובדים ושילובם עם צורכי הפרויקט. הפלטפורמה מבצעת התאמות בזמן אמת בהתאם לשינויים בלתי צפויים, כמו התרעה על עובד שעשוי לאחר בשל עומסי תנועה ואיתור עובד זמין אחר.
"הטכנולוגיה של ShowRunner יודעת להתאים את הצוותים האפקטיביים ביותר בהתאם למשימות הפקה ספציפיות, מורכבות ככל שיהיו," אומר זיו נכט, COO ב-Asperii. "מדובר בבשורה אמיתית עבור חברות הפקה ומדיה, שכן היא מייעלת את פעילות הפרויקט ומשפרת משמעותית מדדי זמן, איכות וכסף."

אסף בר. צילום: ניב קנטור

זיו נכט. קרדיט ניב קנטור
הפלטפורמה החדשנית כבר הוכיחה את יעילותה בשטח. רשת Sky, למשל, שיפרה משמעותית את יעילות העבודה ותיאום פעולות התקשורת באמצעות המערכת, תוך שימוש במערכת לניהול זמני משלוח ותגובה חכמה לשינויים בלתי צפויים. התוצאה: שיפור משמעותי בתיאום הפעולות התקשורתיות של החברה ושיפור של עשרות אחוזים במדדי האיכות, המחיר ושביעות הרצון של הלקוח.
"עלות פרויקט הפקה עשויה להאמיר למיליוני שקלים," אומר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי ו-Asperii מקבוצת אמן. "וכמו בתזמורת, לכל עובד בצוות ההפקה יש השפעה רחבה על התנהלותו המיטבית של הפרויקט. הטכנולוגיה של ShowRunner מאפשרת ללקוחותינו להתמודד מול האתגרים הללו באופן קל ופשוט."
ShowRunner מהווה פתרון חדשני ומתקדם, ועם הגעתה לישראל, היא צפויה להפוך לכלי חיוני עבור חברות הפקה ומדיה המעוניינות לייעל את פעילותן ולשפר את תוצאותיהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה