השוק

חברת ההפקות הישראלית פושטת רגל: בחובות של יותר ממיליון שקל

חברת ההפקות "פיוצ'ר ממורי", שהוקמה לפני כחמש שנים ועוסקת בהפקת פסטיבלי מוזיקה בישראל, נקלעה לחובות של 1.1 מיליון שקל, בעקבותיהם היא הגישה בקשה לפתיחת הליכים לצורך פירוק. כל השלבים שהובילו לקריסה הסופית
מערכת ice |  3
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
חברת ההפקות "פיוצ'ר ממורי", שהוקמה לפני כחמש שנים ועוסקת בהפקת פסטיבלי מוזיקה בישראל, נקלעה לחובות של 1.1 מיליון שקל, מה שהוביל אותה לפשיטת רגל והגשת בקשה לפתיחת הליכים לצורך פירוקה.
החברה פועלת במגוון תחומים של הפקות אירועים, כמו למשל הפקת פסטיבלי מוזיקה המשולבים עם ערכים סביבתיים וחברתיים. על פי הדיווח הבוקר (ראשון) ב-YNET, החברה הגישה בשבוע שעבר את הבקשה לפתיחת הליכים לצורך פירוקה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
מהבקשה של החברה עולה כי החברה נפגעה ממשבר הקורונה שפקד את העולם בכלל, ואת עולם האירועים וההפקות בפרט, אלא שלאחר מכן, החברה "חוותה התייקרות מחירים מצד ספקיה השונים בשיעורים הנעים בין 50% ל-100% והאירועים הפכו להפסדיים".
נוסף על כך, טענה החברה בבקשה שהגישה לבית המשפט כי העלייה נבעה ממגוון סיבות, בהן אסון הר מירון, מה שהוביל את המשטרה עשות נהלי אבטחה חדשים ומחמירים בהרבה. אבל מה שהנחית את המכה הסופית על החברה הוא מלחמת "חרבות ברזל", בעקבותיה "חלה הרעה נוספת ומשמעותית במצבה הכלכלי על ידי הפחתה בביקושים להפקות אירועים היעדר יכולת לקיים אירועים המוניים ופסטיבלים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עידן הסטלנות נגמר
    דנידליה 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בינתיים הקרחנות הסטלניות עם המוזיקה הרעשנית ייצאו לחופשה ארוכה, וכדאי לקרחניסטים לתת יד להגנת מדינתם ולפיתוחה. צאו מהבועה הסטלנית ותתחילו לעבוד ולהקים משפחות.
    סגור
  • 2.
    חוב מליון זה לא הרבה ולא מצדיק תהליך להכרה בפשיטת הרגל (ל"ת)
    אאא 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    האם זה חר קשור ל NOVA ? (ל"ת)
    אחד העמך 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור