דיגיטל וטק

מארק צוקרברג מסתבך: מטא חוסמת ביקורות כלפיה ברשתות החברתיות?

מטא ומארק צוקרברג מסתבכים, זאת לאחר שעיתונאי שמפעיל את העיתון והאתר "קנזס רפלקטור", טען כי החברה מסירה קישורים ופוסטים שמעבירים עליה ביקורת. בהמשך, החברה מסרה התנצלות, אך המשיכה לחסום ולדווח על אותם פוסטים
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
מטא ומארק צוקרברג מסתבכים, זאת לאחר שעיתונאי עצמאי שמפעיל את העיתון והאתר של "קנזס רפלקטור" בארצות הברית טוען כי החברה חסמה בפייסבוק ובאינסטגרם ביקורות שהוא כתב נגד החברה, כשלטענתו היא אף חסמה את את הקישורים לאתר האינטרנט שלו אליו הפנה דרך מטא את הקוראים.
על פי דיווח היום (שני) ב-CNN, הכל החל בסוף השבוע האחרון, אז משתמשים בפייסבוק שמו לב כי כל הקישורים לעיתון העצמאי, שלא נועד למטרות רווח, סומנו כאיום אבטחת סייבר וכלל הפוסטים שלהם הוסרו מהרשתות החברתיות שבבעלות מטא. 
 
וזה לא נגמר כאן. בהמשך, טוען אותו עיתונאי כי החברה החזירה את אותם קישורים וכתבות אחרי תלונות רבות, אך כתבה אחת לא הוחזרו, כתבה בה נכתבו ביקורות נגד החברה. בכתבה המדוברת העביר העיתון ביקורת על כך שהחברה "מדכא פוסטים הקשורים לשינויי האקלים".
מנהל התקשורת של החברה, אנדי סטון, יצאה בהודעת התנצלות בעקבות המקרה וטען כי "מדובר בשגיאה שעשינו, שלא הייתה קשורה לטור הביקורת שעלה". למרות זאת, גם אחרי דבריו של סטון, משתמשים דיווחו כי אם ניסו לשתף את אותו הקישור של הטור נגד מטא, הם קיבלו הודעת אזהרה מהחברה בה נכתב כי הם מפרים את הנחיות הקהילה. 
בהמשך, החברה שוב הסירה את הטור בטענה ל"תוכן זדוני", אך שוב טענה כי מדובר ב"שגיאה טכנית". בהמשך, סוטון הוציא עוד הודעה בה טען כי "אנו מתנצלים בכנות עבור כל מי שנפגע מהמלך, זאת הייתה תקלה טכנית, ככל הנראה מדובר בבאג במערכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה