דיגיטל וטק

חברת Wix משנה את עולם התרומות: זו הפלטפורמה המתקדמת

Wix משיקה את Wix Donations: מלכ"רים ומגייסי תרומות יוכלו לבסס נוכחות אונליין, לאסוף תרומות, לגייס תורמים ולנהל את כל האופרציה שלהם תחת קורת גג אחת

מערכת ice | 
אבישי אברהמי מייסד ומנכ"ל וויקס (צילום אלן צצקין)
Wix הודיעה היום על השקת Wix Donations, פלטפורמה ייעודית שנבנתה במיוחד לאיסוף תרומות עבור מלכ"רים, עסקים ואנשים פרטיים. עד שנת 2030 צפוי שוק גיוס התרומות העולמי להגיע לכ-845.15 מיליארד דולר, זאת לפי חישוב צמיחה שנתית של 3.83% מ-2024 עד 2030.
Wix Donations נכנסת לשוק גדול זה עם פתרון מקיף המותאם במיוחד לצרכיהם המגוונים של מגייסי תרומות ברחבי העולם. הפלטפורמה משלבת בתוכה את שירות בניית האתרים המוביל של Wix, ומספקת למשתמשים כלי עוצמתי ליצירת קמפיינים לאיסוף תרומות, יכולת גיוס תורמים, ניהול כלל האופרציה התפעולית ויכולת לבסס ולהצמיח נוכחות ברשת, תוך שימוש בחבילת השירותים של Wix.
בפלטפורמה החדשה חידושים ופיצ'רים מתקדמים במיוחד כמו: יצירת עמודי אינטרנט מעוצבים לאיסוף תרומות, Backoffice מקיף ומקצועי לניהול קמפיינים לגיוס תרומות, אפשרויות תשלום בטוחות וגמישות, אנליטיקות ואנליזה בזמן אמת ויכולות קידום וגיוס תורמים מקיפות.
אורן אינדיצקי, VP and GM of Online Stores and Donations ב-Wix: "אנו נרגשים לספק למגייסי תרומות ברחבי העולם יכולת יעילה ומקצועית לאסוף תרומות ולמנף את נוכחותם המקוונת בצורה שתאפשר להם לקדם את מטרותיהם החברתיות ולמקסם את הצלחתם הפיננסית.
באמצעות הפלטפורמה החדשה המשתמשים יוכלו לעשות זאת זאת ללא המורכבויות והעלויות הנוספות הכרוכות בניהול האופרציה שלהם על מספר פלטפורמות שונות בו-זמנית ועם  אותה הפשטות, הגמישות ויחס העלות-תועלת המשתלם ש-Wix ידועה בגינם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה