דיגיטל וטק

הסטארטאפ שעשה מהפכה בתוספי התזונה: כל מה שהגוף צריך בכוס מים

הסטרטאפ הישראלי VH2O מדווח על שיתוף הפעולה עם מי עדן, הכולל בר מים חדשני שיתאים אישית את תוספי התזונה למשתמשים. לאחר התאמה פרסונלית, המכשיר ידע להתאים את הוויטמינים הנחוצים כבר במזיגת המים לכוס

מערכת ice | 
אבי יפרח (צילום ידין חסון)
חברת VH2O הישראלית מכריזה על שיתוף פעולה מיוחד עם חברת "מי עדן", הכולל בר מים חדשני ומוגן פטנט אשר יתאים אישית את תוספי התזונה למשתמשים. מי עדן צפויה להפיץ את המוצר הישראל תחת חסותה ובשיתוף עם חברת הוויטמינים סופהרב.
הפיתוח המדובר מתייחס לעובדה כי למרות ש71% מהישראלים צורכים תוספי תזונה - למעלה מ-90% מהם חסר לפחות ויטמין אחד. מלבד זאת, הפיתוח מתייחס לכך שהוויטמנים נספגים בצורה מיטבית דרך שתייה.
חברת הסטרטאפ הישראלית VH2O פיתחה בר מים חדש המכיל קפסולות ייעודיות שבהן כלל הוויטמינים הנדרשים בנוזל. לאחר התאמה אישית, המכשיר ידע להתאים את הוויטמינים הנחוצים כבר במזיגת המים לכוס, ללא כדורים ובאופן מותאם אישית ובמדידה מדויקת לצרכיהם.
 



בעקבות הפיתוח, החברה תחל בחודשים הקרובים בתהליך הון לאחר שחתמה עם חברת הויטמינים 'סופהרב' שהיא גם המשווקת הישראלית של המותג הבינלאומי 'סולגאר'. את הפיתוח החדש תפיץ חברת 'מי עדן' בישראל שמתעתדת להתחיל בפיילוט כבר בשנה הבאה. כידוע, שוק הויטמינים והמינרלים העולמי נוסק במאות אחוזים בשנים האחרונות כשההערכה היא שבשנת 2026 שוויו יעמוד על 306.7 מיליארד דולרים. 

אבי יפרח, מנכ"ל ומייסד VH2O, סיפר על הפיתוח: "הרעיון נולד מתוך החוויה האישית שלי כצמחוני ב-8 השנים האחרונות שצורך תוספי תזונה שונים. לקחתי בין 7-8 כדורים ביום כדי להשלים את החוסרים שהגוף שלי נזקק להם, אך הצריכה הייתה מסורבלת מאוד".
חברת 'מי עדן' מסרה מטעמה: "מי עדן, חברת המים הגדולה והמובילה בקטגוריה גאה לקחת חלק בפרויקט ראשון מסוגו בישראל, אשר מעודד צריכת ויטמינים בריאה ושמירה על אורח חיים בריא".

(צילום: יח"צ)

מחברת סופהרב נמסר: "חברת סופהרב, יצרנית תוספי התזונה הגדולה בישראל אשר דוגלת בחדשנות, חתמה על הסכם עקרונות עם החברה, ופועלת לשיתוף פעולה אסטרטגי בציר הפיתוח, ייצור ושילוב מותגי, וזאת מתוך ניסיון ומומחיות של עשרות שנים בחזית תחום תוספי התזונה בישראל". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה