רכילות עסקית

מי עדן בהצהרה: יוני ארליך מונה למנכ"ל ממלא מקום זמני

מינוי חדש בחברת מי עדן: יוני ארליך התמנה לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל. במקביל למינוי החדש, ימשיך ארליך להוביל את מחלקת השיווק והפיתוח העסקי אותה הוא מנהל ב-4 השנים האחרונות

מערכת ice | 
יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת מי עדן (צילום אילן בשור, יוטיוב/ מי עדן)
ארליך (45) החל את דרכו בקבוצת מי עדן מי עדן לפני 9 שנים וביצע מגוון תפקידים. כיום משמש ארליך כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ובמסגרת זו אחראי על הפעילות הקמעונאית של מי עדן וכן על הפעילות הפרסומית והשיווקית של הקבוצה.
בין היתר, הוביל ארליך את מהלך ההשקה של הבקבוק הממוחזר הראשון בישראל ואת ההשקה של האסטרטגיה השיווקית "יש טעם למים". ארליך צפוי להוביל את מי עדן במהלך המשמעותי של העברת ההפצה הקמעונאית של החברה מחברת יפאורה תבורי לחברת טמפו, שצפוי להתחרש באפריל 2024.
מי עדן הנה חלוצת תחום המים המינרליים בישראל והיא פועלת משנת 1983. מקור מים של מי עדן הנו מאגר תת קרקעי השוכן כ-300 מטר מתחת לפני הקרקע. המים מופקים מהמאגר באמצעות קידוח הממוקם באזור דרום רמת הגולן, בקרבת מפעל מי עדן.
 
ב-1988 הקימה החברה שירות אספקת מים בכדים למגזר העסקי והפרטי ובשנת 1998 הרחיבה את פעילות השיווק הישיר של כדי מים ממי מעיינות ומקורות מים מקומיים לכ- 18 מדינות באירופה. בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה