דיגיטל וטק

לקראת הבחירות טיקטוק מכריזה: כך היא עומדת להילחם בפייק ניוז

ככול שעובר הזמן כוחה של טיקטוק רק הולך וגודל. הרשת החברתית שמונה יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם מוצפת בתכני פייק ניוז רבים מה שמשפיע לרעה על דעת הקהל. כעת, לקראת הבחירות באיחוד האירופי, טיקטוק הצהירה שהיא עומדת להגביר את המאבק בתופעה ואף פרסמה את תכנית הפעולה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
הרשת החברתית הסינית טיקטוק שנמצאת בבעלות החברה ByteDance, נכנסה לחיינו בשנת 2018 וכיום, מספר המשתמשים בה עומד יותר מ-2 מיליארד ברחבי העולם. בשל מספר המשתמשים הגדול שלה, גם אנשי ציבור ופוליטיקאים ברחבי העולם החלו לפעול בה.
לצד הצדדים החיוביים שקיימים בה טיקטוק, בעל כורחה הפכה לפלטפורמה להפצת פייק ניוז ואף נטען שלעיתים היא משפיעה באופן סמוי על דעת הקהל של משתמשיה בנוגע לנושאים שונים, מה שבא לידי ביטוי החל מפרוץ מלחמת חרבות ברזל. הנהלת טיקטוק, הצהירה לא פעם שהיא מודעת למצב העגום ושהיא פועלת על מנת לתקנו.
ממשלות ופוליטיקאים ברחבי העולם מודעים לתופעה המדאיגה ועל השפעותיה של הבינה המלאכותית על תוצאות הבחירות ודעת הקהל. כעת, לקראת הבחירות באיחוד האירופי שיערכו בחודש יוני, טיקטוק הכריזה ביום רביעי האחרון שהיא עומדת להגביר את המאבק שלה בפייק ניוז ובהשפעה הסמויה בפלטפורמה.
טיקטוק, מפתחת אפליקציה חדשה שתפעל ב-27 מדינות אשר חברות באיחוד האירופי ובה תציג למשתמשים מידע מהימן ומאומת בנוגע לבחירות ולמתמודדים. כמו כן החברה ציינה שהיא מתכננת ליצור סרטונים חינוכיים בנוגע למערכת הבחירות. 
על פי בכיר בטיקטוק, נכון להיום החברה עובדת באירופה עם תשעה ארגונים שכל תפקידים הוא לבדוק את התוכן שמופץ בה ולהסיר תוכן מסית או שקרי. זאת ועוד צויין כי החברה מתכננת להרחיב את הפעילות בתחום ולהגדיל את העשייה בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה