דיגיטל וטק

עסקה בשווי 10 מיליון שקל: זו החברה שרכשה מלם תים

מלם שכר פלוס, מקבוצת מלם תים, רוכשת את פעילותה העסקית של חברת ROSSLARE העולמית, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגים מתקדמים בתחום בקרת הכניסה. העסקה מוערכת בהיקף של כ – 10 מיליון שקל.
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מלם שכר פלוס, מקבוצת מלם תים, רוכשת את פעילותה העסקית של חברת ROSSLARE העולמית, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגים מתקדמים בתחום בקרת הכניסה. 
ROSSLARE פועלת ברחבי העולם לרבות, ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית, אוסטרליה, הודו וישראל עם היקף מכירות שנתי של עשרות מיליוני שקלים בשנה. העסקה מוערכת בהיקף של כ – 10 מיליון שקלים ופוטנציאל השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה ובעולם במיליארדי דולרים בשנה. ROSSLARE מציעה ללקוחותיה מגוון גדול של בקרים, קוראים חכמים, מסופים ביומטריים, אביזרים ומערכות סיור שמירה - הנתמכות על ידי מערכות תוכנה מתקדמות וגמישות ולה אלפי לקוחות קצה ברחבי העולם ופורטפוליו רחב של פתרונות בקרת כניסה.

מלם שכר פלוס (באמצעות חברת סינריון), שימשה כמפיצה הבלעדית של מוצרי ROSSLARE בישראל ופיתחה אינטגרציה מלאה בין תוכנת הנוכחות סינריון (המשווקת גם בצפון אמריקה ומדינות נוספות בעולם) לבין מוצרי בקרת הכניסה של  ROSSLARE.

אילן טוקר, מנכ"ל משותף קבוצת מלם תים ומנכ"ל מלם שכר פלוס: "רכישת הפעילות של חברת ROSSLARE ממשיכה את מגמת הצמיחה וההתפתחות של חברת מלם שכר פלוס בארץ ובעולם. מלם שכר פלוס תוכל להציע ללקוחותיה בעולם פתרון המשלב את תחום הנוכחות עם תחום בקרת הכניסה, ולשדרג את מוצרי  ROSSLARE בעזרת יכולות הפיתוח המתקדמות שלנו, בעיקר בענן, ולהרחיב ולהעמיק את פעילות ROSSLARE בעולם."
דודי חורי, מנכ"ל פעילות ROSSLARE וסמנכ"ל מלם שכר: "רכישת פעילותה של ROSSLARE  תאפשר מתן מענה מקיף ללקוחות החברה בישראל ובעולם,  הכולל את שלב הפיתוח, הייצור וההפצה. אנו נמשיך להשקיע משאבים בפיתוח מערכות התוכנה, לרבות אינטגרציות בין הפתרונות המתקדמים שהחברה מציעה בתחום בקרת הכניסה לבין מערכות משלימות בתחום ה Security .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה