השוק

מלם תים בעסקת ענק: זו השותפה המוערכת ביותר מ-40 מיליון שקל

קבוצת מלם תים הודיעה כי היא נכנסת כשותפה חדשה בחברת E-square.io. במסגרת ההסכם, מלם תים רכשה 51% ממניות החברה, כאשר ביתר 49 האחוזים מחזיק מייסד החברה
מערכת ice | 
Malam Team
קבוצת מלם תים, נכנסת כשותפה בחברת E-square.io וממשיכה את התרחבותה והתפשטותה בעולמות ה- Front End ובכך מחזקת את מגוון היכולות המוצעים ללקוחותיה. במסגרת הסכם השותפות, מלם תים רכשה 51% ממניות החברה, כאשר ביתר 49 האחוזים מחזיק מייסד החברה.
במסגרת השותפות, תרחיב חברת E-square.io את הפעילות שלה לתחומים טכנולוגיים נוספים בעולמות ה-Front End, תקים קהילות נוספות בעולמות ה-Web ותתרחב לשוק הבינלאומי. על פי חברת "מלם תים", שוויה של חברת E-square.io שאיתה היא נכנסת לשותפות, מוערכת בלמעלה מ-40 מיליון שקלים.

 
אלירן אליאסי, מנכ"ל E-square.io, בירך על המהלך החדש אשר עשוי להיטיב עם שתי החברות:  "אנו נרגשים מהשותפות החדשה עם קבוצת מלם תים. אני בטוח כי העבודה המשותפת תוביל אותנו בהצלחה לפסגות הבאות".
כידוע, חברת E-square הוקמה על ידי אלירן אליאסי לפני כארבע וחצי שנים. החברה, מספקת שירותי פרימיום לפיתוח וייעוץ בעולמות ה- web . קבוצת מלם תים, אשר נכנסה לשותפות עם חברת E-square, פועלת בתחום טכנולוגיות המידע ומעניקה שירותי IT למגוון לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה