תרבות ופנאי

איתי לוי ואייל גולן - הקאמבק: כך השניים חגגו את סיום הסכסוך

אחרי שנים של נתק בין הזמרים המצליחים בישראל, הזמרים איתי לוי ואיתי גולן נצפו אמש במסיבת בר המצווה של עמית אלדר, בנו של עו"ד חיים אלדר. במהלך האירוע הם תקלטו בעמדת הדיג'יי, והצליחו לשמח את הקהל שהתרגש לראות אותם מחובקים
מערכת ice | 
איתי לוי, אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אריה לייב אברמס)
הזמרים איתי לוי ואייל גולן היו בעיצומו של סכסוך מתמשך לאורך שנים, לאחר שלוי עזב את חברת ההפקות של השני. בתקופה האחרונה השניים החליפו ביניהם התנצלויות ורצון להתגבר על משקעי העבר, ואתמול (חמישי) הם נראו חוגגים יחדיו באירוע.
המסיבה המדוברת הייתה בר המצווה של עמית אלדר, בנו של עו"ד חיים אלדר. השניים אמנם לא ביצעו דואט משותף עבור הקהל, אך הם בכל זאת לקחו יוזמה ו"השתלטו" על עמדת הדיג'יי. אין ספק כי שיתוף הפעולה של השניים על העמדה בהחלט הצליח להרים את הקהל, שגם ככה היה על הרגליים לאחר הופעות מוצלחות של זמרים נוספים כמו עדן בן זקן ומאור אדרי.
כזכור, לפני כשבועיים גולן העלה סרטון יחד עם בת זוגתו, דניאל גרינברג, כאשר הם שרים את הלהיט "אין לי מקום אחר" של איתי לוי, שהצליח להתברג בצמרת ההשמעות של תחנות הרדיו בישראל. הסכסוך המדובר בין השניים הצליח לגרוף כותרות רבות כאשר הוא נחשב לאחד מהנושאים הלוהטים בתעשיית הבידור הישראלית, וכעת, נראה כי הוא סוף סוף הצליח להגיע לסיומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה