רכילות עסקית

אייל גולן והמיליארדר הדתי חוגגים: "עם ישראל חי" | צפו

הזמר אייל גולן והמיליארדר ג'יי שוטנשטיין מארצות הברית, שנחת השבוע בישראל לביקור קצר, שימחו את חיילי צה"ל במתחם ההתרעננות של ארגון 'ביחד ננצח' ו'כלל ישראל' בעיר אופקים, כאשר גולן שר את השיר "עם ישראל חי". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
הזמר אייל גולן והמיליארדר ג'יי שוטנשטיין מארצות הברית, שנחת השבוע בישראל לביקור קצר, שימחו אתמול (שלישי) את חיילי צה"ל במתחם ההתרעננות של ארגון 'ביחד ננצח' ו'כלל ישראל' בעיר אופקים, כאשר גולן שר את השיר "עם ישראל חי" לכל תשואות החיילים, כשהמיליארדר עמד איתו על הבמה והשניים חגגו יחדיו. כך על פי דיווח של איציק אוחנה מ"כיכר השבת".
כזכור, המיליארדר ג'יי שוטנשטיין, שהגיע בסוף השבוע לביקור ותמיכה בישראל, ערך בסוף השבוע האחרון שבת חיזוק למשפחות שכולות וחטופים שחזרו משבי חמאס בעזה, במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים. על היוזמה אמון איש החסד הרב שי גראוכר, יו"ר ארגון 'ביחד ננצח' ועמותת 'כלל ישראל'.
על פי כתב "כיכר השבת" איציק אוחנה, המיליארדר ג'יי שוטנשטיין הגיע לשבוע שלם למדינת ישראל, אחרי שנחת ביום שישי האחרון עם בני משפחתו המצומצמת. במהלך ביקורו הקצר בישראל, נפגש המיליארדר ג'יי שוטנשטיין, המכונה גם "שר הצדקה", עם מפונים, משפחות שכולות, משפחות חטופים וכו', ויש לו כל יום לו"ז מיוחד אותו צריך למלא בשבוע שלו בארץ הקודש, שמגיע על רקע מלחמת "חרבות ברזל". מי שהביא אותו לישראל הוא שי גראוכר, והוא פועל ותורם למען המצב בארץ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה