תרבות ופנאי

כך עידן עמדי סוקר ברחבי העולם: "הייתי בלתי מזוהה"

עידן עמדי, אשר התייצב למילואים עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ונפצע במהלך אירוע קשה במרכז רצועת עזה, ערך מסיבת עיתונאים בבית החולים שיבא בה הוא שיתף את מחשבותיו ומצבו הרפואי. גם בעולם סיקרו את האירוע והתייחסו לכך שציין כי יחזור לשחק ולהילחם
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)
הזמר והלוחם עידן עמדי, שנפצע לפני קצת יותר משבועיים בעזה והובהל מורדם לבית החולים שיבא תל השומר, קיים אתמול (חמישי) מסיבת עיתונאים בה הוא נשא דברים ביחס למצבו הרפואי ולחוויה המטלטלת משנת החיים שעבר. כמו כן, במקום התייצבו עיתונאים רבים הן מישראל והן מהעולם.
"עצם זה שאני עומד מולכם - זה נס. רסיס שחדר לגופי בגרון - בנס לא פגע בחוט השדרה... גופי ונפשי אומנם נפגעו, אבל רוחי חזקה מאי פעם. אני אשוב ליצור, לשיר, אני אשוב לשחק", אמר עמדי. "אם אלוהים ייתן לי כוח אני אשוב להילחם על המדינה שלי, אמא אל תכעסי. הרוח שלי חזקה בזכות עם ישראל שעטף אותי באהבה, הדבר הזה לא מובן לי מאליו. ייקח לי גם זמן להכיל את כמות האהבה שקיבלתי, תודה רבה לכולכם"
סוכנות הידיעות רויטרס וכן גם מגזין "בילד" הגרמני סיקרו את מסיבת העיתונאים, וציינו את קריאתו של הזמר לאחדות בישראל ולהבטיח את חזרת כלל החטופים חזרה לארץ. כמו כן, ציינו בעצב גם את העובדה כי איבד חברים בעת שלחם לצידם. הכותרת של "בילד" הייתה: "הייתי בלתי מזוהה", משום שאמר כי לא זיהו אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה