תרבות ופנאי

אליקו במחווה מיוחדת לבת הזוג: "אני ולירז מכינים הפתעה ענקית"

לאחר שקיבל חיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" על רקע פער הגילאים הגבוה עם בת הזוג, השדרן אליקו חושף כי חיבר שיר אהבה מרגש עבורה. אליקו: "מי שמכיר אותי מקרוב יודע שגם לשיר אני יודע"
מערכת ice | 
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
לאחר שסרטון איחול היום הולדת לבת הזוג הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, שדרן הרדיו אליקו ובת זוגו לירז ארז, עולים שוב לכותרות והפעם על רקע מחווה מרגשת שיזם בן הזוג. ארז, שצעירה מאליקו ב-28 שנה, זכתה לאזכורים רחבים ברשתות החברתיות בכלל ולחיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" בפרט.
בריאיון לאתר TMI, מספר שדרן רדיו "לב המדינה", כי הוא חיבר שיר אהבה לבת זוגו, ארז. על המחווה המרגשת שיזם, אליקו מספר: "אני ולירז מכינים הפתעה ענקית בקרוב שקשורה לנושא האהבה. אכן, יש למה לצפות". עוד הוסיף אליקו: "מי שמכיר אותי מקרוב יודע שגם לשיר אני יודע. מאחל לי וללירז שתמיד נהיה 'דל בדל לנצח', כלומר לב בלב לתמיד".
בימים אלו, ארז ואליקו מצפים לילד משותף. הזוגיות המתוקשרת בין השניים, הפתיעה רבים ברשתות החברתיות, בשל פער הגילאים הגבוה. לצד הקשיים הרבים שאיתם התמודדו במהלך הזוגיות, השניים מרבים להעריף זה על זה אהבה בסרטונים המתפרסמים ברשתות החברתיות. רק בחודש האחרון, אליקו תיעד עצמו מאחל יום הולדת שמח ללירז ארז, אותו סרטון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות ואף הפך לסאונד משעשע בפלטפורמת "טיק טוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה