תרבות ופנאי

אברי גלעד זועם: המדינה אטומה ומתעללת במילואמינקים

אברי גלעד במסר חריף על היחס שמקבלים חיילי המילואים עם שובם מהקרבות, הביורוקרטיה המסובכת וחוסר התעדוף - לאותם אלו שסיכנו את חייהם במשך חודשים רבים: "יש כלל בישראל - אם אתה עושה משהו מכל הלב, ידפקו אותך"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
מגיש הטלוויזיה, אברי גלעד, בטור נוקב היום (שלישי) באתר ישראל היום, בכל הקשור ליחס שמקבלים המילואמיניקים, ובמיוחד בכל הקשור ללימודים ועסקים שניזוקו מאז השבת השחורה והיציאה לקרב תוך כדי סיכון חייהם עבור עם ישראל.
גלעד משתף מחשבות של רבים מאנשי המילואים שחווים את המציאות הקשה עם שחרורם. מהביורוקרטיה ("אטומה ונוקשה שמוציאה להם את מהמפרשים" כלשונו) ועד היחס וחוסר התעדוף שהם מקבלים עד שגלעד משתמש בביטוי חריף ונוקשה: "יש מין כלל בישראל - אם אתה עושה משהו מכל הלב, ידפקו אותך".

כזכור, תכנית המילואים עליה הכריזו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הביטחון יואב גלנט, אושרה ביום ראשון האחרון בישיבת הממשלה. התכנית בהיקף של 9 מיליארד שקל, תצא לפועל בשלוש פעימות. במסגרת הפעימה הנוכחית, הוקצו 1.5 מיליארד שקל למענק רוחבי ומענק משפחות עבור חודשים נובמבר- דצמבר, מענק שיכול להגיע עד 3,900 ללוחם משרת מילואים בעל משפחה.
גלעד, כאמור, אינו מסתפק רק במענקים, אלא בכלל ביחס הכולל לחיילים. לדבריו, הוא מצפה שברגע שחייילי המילואים חוזרים מעזה הם יתקבלו בשטיח אדום וש-"יהיה מפתח קסמים שייקצר כל הליך מסובך, ויהפוך כל עקשנות שרירותית לנחמדות נדיבה, ושמשפחות המילואימניקים יקבלו ביד נדיבה סיוע מכל סוג אפשרי, כי ככה זה צריך להיות", חתם את דבריו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמעט תמיד איתך
    מיכל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה שובה את נפשי. לרוב אינך טועה, אמת נורית מנשמתך, אבל אתה, כמוני, לבדך
    סגור