תרבות ופנאי

ריהאנה משנה כיוון: אחרי 8 שנים - זה מה שהיא מתכננת לעשות

שמונה שנים בהם לקחה פסק זמן מהופעות, הזמרת ריהאנה הצהירה על כוונותיה לחזור ליצור מויקה ואף לצאת לסיבוב הופעות עולמי. "אני רוצה לתת למעריצים שלי את מה שהם רוצים"
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום אינסטגרם)
הזמרת ריהאנה, לקחה הפסקה מעולם המוזיקה ובמשך שמונה שנים, היא עסקה בטיפוח הזוגיות, המשפחה ומותג הביוטי המצליח FENTY. בראיון עם Entertainment Tonight סיפרה ריהאנה על התוכניות לחזור לבמה בסיבוב הופעות עולמי כשהכריזה: "תמיד התכוונתי לחזור להופיע".
האלבום האחרון של ריהאנה Anti, יצא ב-2016  והזמרת התייחסה לכך ואמרה כי: "אני מרגישה שאני צריכה לצאת לסיבוב הופעות כשיש מוזיקה חדשה, ועבר הרבה זמן מאז. אני מרגישה שזה רק פייר שהמעריצים שלי יקבלו את מה שהם מחכים לו, שזו מוזיקה חדשה. אחרי זה, בואו פשוט נפוצץ הכל".
בחודש פברואר האחרון סיפרה בראיון ל-British Vogue שהיא רוצה להוציא אלבום כבר השנה: "בכנות, זה מגוחך אם זה לא יקרה השנה, אני רק רוצה לעשות כיף, לעשות מוזיקה ולצלם קליפים". נכון לעכשיו, אין עדיין שום מידע קונקרטי לגבי סיבוב הופעות המסתמן של הזמרת, אך במידה והיא תחליט להגיע לישראל זה יהיה עשור מאז הפעם האחרונה שביקרה כאן. ההופעה האחרונה של הזמרת זכתה לביקורת שליליות ואף נטען בזמנו כי היא השתמשה בפלייבק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה