תרבות ופנאי

ג'רי סיינפלד במהלך מרגש למען החטופים והחטופות

השחקן ג'רי סיינפלד הגיע ארצה בכדי להביע את תמיכתו בישראל אשר נמצאת בשעתה הקשה. בעת פגישתו עם משפחות החטופים, נצפה סיינפלד עם דיסקית החטופים 
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ Conan O'Brien)
על רקע המלחמה הנוכחית, אמנים ומשפיענים מוכרים מביעים את תמיכתם בישראל ואף טורחים להגיע ארצה ולתעד את שאירע ביישובי עוטף באירועי הטבח שהתרחשו בשבת השחורה על ידי מחבלי החמאס. הסטנדאפיסט והשחקן ג'רי סיינפלד הגיע ארצה במטרה להביע את תמיכתו בעם הישראלי ולתעד את אירועי הזוועות שאירעו ב-7 אוקטובר.
על פי פרסומה של כתבת חדשות 13, נריה קראוס בחשבון האינסגרם, סיינפלד הביע את תמיכתו בשחרור החטופים שעדיין מוחזקים על ידי מחבלי חמאס בימים אלו ונפגש היום עם משפחות החטופים והחטופות אשר יקיריהן מוחזקים בשבי חמאס.
בעת פגישתו, נצפה הסטנדאפיסט והשחקן סיינפלד עונד את דיסקית החטופים אשר עליה נכתב "ליבנו שבוי בעזה" ו"החזירו אותם הביתה עכשיו". כזכור, בסוף חודש אוקטובר האחרון, פרסם סיינפלד בחשבון האינסטגרם שלו את המכתב שנשלח לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אשר לצד אמנים ומשפיענים רבים, חתם עליו.

במכתב המדובר, נכתב בין היתר לנשיא ארה"ב על שיתוף הרגשותיהם של האמנים בנוגע לשחרור החטופות הראשונות: "ליבנו עם שחרור של שתי החטופות האמריקאיות יהודית רענן ובתה נטלי רענן ועל השחרור של היום, של שתי הישראליות, נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, שבעלה נשאר בשבי חמאס". מלבד זאת, צוין במכתב כי אלו מחויבים לא לנוח עד שכל החטופים והחטופות ישוחררו וחתמו את הנושא באמירה: "אף חטוף לא נשאר מאחור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה