תרבות ופנאי

אלירז שדה נאם בדמעות: "המוח והלב האנושי לא יכולים להכיל"

זוכה העונה השנייה של "האח הגדול" נאם בטקס של משרדי התרבות והספורט והגנת הסביבה, יחד עם רשות הטבע והגנים. כאשר הזכיר שדה את אירוע הזוועות של ה-7 באוקטובר, גרונו התמלא והוא התקשה לדבר 
מערכת ice | 
אלירז שדה מתרגש (צילום צילום מסך)
מנחה הטלוויזיה וזוכה תוכנית הריאליטי "האח הגדול", אלירז שדה, נשם דברים בטקס שקיימו המשרד להגנת הסביבה, משרד התרבות והספורט, יחד עם רשות הטבע והגנים, בשם "מאירים את ישראל". הטקס התקיים לכבודם של המתנדבים, כוחות ההצלה, כוחות הביטחון ומשפחות אנשי המילואים, שעובדים במסירות כה רבה בתקופה קשה זו.
במהלך דבריו, החל שדה לדבר על אירועי ה-7 באוקטובר, ולציין את הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ביישובי עוטף עזה. הזיכרונות הקשים והמראות שנצרבו בלב ובראש של כולנו, גרמו לשדה לעצור את דבריו לרגע קצר, לאחר שעיני התמלאו בדמעות וקולו נעצר.
בין דבריו אמר שדה: "עברו חודשיים מאז ה-7 באוקטובר, השבת השחורה ופתיחת מלחמת חרבות ברזל והכאב לא מרפה. בימים אלו אנו לומדים לחיות לצד הכאב, לעבד אותו ולהבין כי לפנינו עוד התמודדות ארוכה. נחשפנו לזוועות שהמוח והלב האנושי לא יכולים להכיל".
בשלב זה, עצר לרגע שדה את רצף הדיבור לאחר שנחנק קלות, לנוכח הדברים הקשים אותם ציין, את אירועי ה-7 באוקטובר. לאחר שהתעשת, המשיך שדה את דבריו ואמר: "רבים איבדו אדם קרוב, וכמעט לכל מקום שנלך בימים אלו אנחנו נחשפים לרבים שהכירו מישהו מהנרצחים, חטופים או חיילים שנפלו בקרבות. כולנו בימים אלו מכוונים את תפילותינו לשלומם של החטופים שישובו אלינו במהרה ולחזרתם של הלוחמים האמיצים מהקרבות. אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה