תרבות ופנאי

הזמר האהוב יתרום את הונו? "ילדיי לא צריכים חצי מיליארד דולר"

בראיון לוול סטריט ג'ורנל הכריז סולן להקת הרולינג סטונס כי ייתכן שלא יוריש את כספו לשמונת ילדיו, אלא יתרום אותו לצדקה: "אולי אני אעשה קצת טוב בעולם". המוזיקאי הוסיף כי הוא "לא באמת אוהב עסקים" והודה "יש לי הרבה מזל שאני כל כך בריא"
מערכת ice |  2
מיק ג'אגר (צילום פלאש 90)
אחד מבכירי המוזיקאים בתבל, איש העסקים, המפיק המוזיקלי והשחקן מיק ג'אגר חגג בחודש יולי האחרון את יום הולדתו ה-80. בראיון שערך הוול סטריט ג'ורנל עם הזמר הנודע, נשאל עתה על הירושה אותה הוא עומד להותיר אחריו, ושלל אפשרות כי יתן את כל כספו לשמונת ילדיו - בתו הבכורה חגגה 52 ובנו הצעיר בן 6. 
"ילדים לא צריכים 500 מיליון דולר כדי לחיות טוב", הסביר הזמר בראיון. ייתכן שג'אגר לא יוריש את הונו לילדיו כלל אלא יתרום אותו לצדקה. "אולי אני אעשה קצת טוב בעולם". עם זאת, ג'אגר סייג כי ההיבט הכלכלי של היצירה האמנותית אינו מעניין אותו במיוחד. "אני לא באמת אוהב עסקים, אני פשוט חייב לעשות את זה. אחרת אני אדפק". 
מלבד כיכובו בסטונס, ג'אגר הפיק לאורך הקריירה שנמשכה יותר מ-60 שנה מוזיקה וסרטים ואף זכה בפרס גלובוס הזהב. הוא תואר כאחת הדמויות המשפיעות והפופולריות ביותר בהיסטוריה של הרוקנרול העולמי. כל אחד מחברי להקת הסטונס הרוויח מיליונים רבים מהופעות, תמלוגים ומכירות כרטיסים.
עם זאת, ג'אגר שלל את האפשרות להרוויח יותר ממכירת קטלוג המוזיקה מ-1971. בית כפר באנגליה שהיה בבעלותו של מתופף הלהקה צ'רלי ווטס מוצע למכירה ב-7.9 מיליון פאונד. "יש לי הרבה מזל שאני כל כך בריא", סיכם ג'אגר. "זה מזל יותר מכל דבר אחר. פשוט עניין גנטי". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    רפאלה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק לחלוטין
    סגור
  • 1.
    טוב שככה כי יש גם אחרים שפועלים ככה!!!!
    אנצי! 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם וורן באפט וביל גייטס הודיעו שלא יורישו לקרובים שלהם את הונם.הם יתרמו את זה למחקר או פילנטרופיה.כי הם חושבים שזה לא בריא להוריש למישהו הרבה כסף שהוא לא עבד בשבילו ואין לו כישורים מתאימים לנהל אותו או את החברות שלהם!!!!
    סגור