תרבות ופנאי

טקס פרסי אופיר 2023: זה הזוכה הגדול שישתתף באוסקר

הסרט "7 ברכות" הצליח לזכות בפרס הסרט הטוב ביותר, פרס הבימוי, פרס התסריט ועוד. מנכל האקדמיה אמר: "יש בארץ קולנוע מצוין ומגוון, סרטים איכותיים שמתאימים לקהלים רבים, המציגים סיפורים מרגשים ומצחיקים מהחיים שלנו כאן"
מערכת ice | 
גביע (צילום shutterstock)
לפני שעה קלה הסתיים בת"א טקס פרסי אופיר לשנת 2023 בהנחיית עלמה זק ובמעמד הנשיא העשירי של מדינת ישראל, מר ראובן (רובי) ריבלין. תעשיית הקולנוע סיכמה שנת יצירה משגשגת בה נשלחו לתחרות מספר גבוה של 121 סרטים מכל הז'אנרים: 28 פיצ'רים עלילתיים, 23  סרטי תעודה ארוכים, 18 תיעודיים קצרים ו-52 סרטים עלילתיים קצרים. במהלך הערב חולקו 18 פרסים מקצועיים ובזה אחר זה עלו הזוכות והזוכים המאושרים.
קרב רב נרשם בין "7 ברכות" שהציג 12 מועמדויות ל"גן קופים" של אבי נשר ו"החייל הנעלם", שהציגו 11 מועמדויות כל אחד לבין "הפילגש" ו"בית", שהתמודדו עם 9 מועמדויות. בסיום הערב "7 ברכות" הוצג כמנצח הגדול של הערב וייצג את ישראל בטקס האוסקר הקרוב.
מנכ"ל האקדמיה ליאור ששון: "תחרות הקולנוע של האקדמיה היא קשה ואינטנסיבית. זו ההזדמנות להודות למתחרים על רוח הספורט וההשקעה ולחברי האקדמיה על הבחירה הקשה. יש בארץ קולנוע מצוין ומגוון, סרטים איכותיים שמתאימים לקהלים רבים, המציגים סיפורים מרגשים ומצחיקים מהחיים שלנו כאן."
פרסים נוספיות בקטגוריות מרכזיות:
הסרט העלילתי הישראלי הטוב ביותר: 7 ברכות.
פרס הבימוי - איילת מנחמי על 7 ברכות.
פרס התסריט: אלינור סלע, ריימונד אמסלם על 7 ברכות.
פרס השחקנית בתפקיד ראשי: ריימונד אמסלם על 7 ברכות.
פרס השחקן בתפקיד ראשי: רועי ניק על בית.
פרס השחקנית בתפקיד משנה: תיקי דיין על 7 ברכות.
פרס השחקן בתפקיד משנה: דרור  קרן על בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה