תרבות ופנאי

ג'ניפר אניסטון חושפת: זו המתנה שמקבלת מדי שנה מאדם סנדלר

כוכבת הסיטקום המצליח "חברים" שיתפה במסגרת ראיון במחווה מיוחדת שזוכה לה מדי שנה ביום האם לאור ההתמודדות שלה עם בעיות פוריות
מערכת ice | 
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
ג'ניפר אניסטון דיברה בעבר על הקשיים שלה בענייני פוריות, ועל כך שכמה מחבריה הקרובים עוזרים לה לחגוג את יום האם. כתבת פרופיל של אניסטון בוול סטריט ג'ורנל שפורסם ביום שלישי חשף כי חברה הקרוב של אניסטון אדם סנדלר ואשתו שולחים לה פרחים בכל יום האם.
אניסטון וסנדלר כיכבו לאחרונה יחד בסרט "תעלומת הרצח 2" של נטפליקס, שהפיקו חברת ההפקות של אניסטון וקריסטין האן, Echo Films. בעוד שאניסטון וסנדלר הופיעו יחד על המסך פעמים רבות, החברות ביניהם למעשה קודמת לתהילתם - השניים הכירו בלוס אנג'לס ב-1990, באותה שנה שבה התחיל סנדלר לכתוב ל"סאטרדיי נייט לייב" ושלוש שנים לפני שאניסטון החלה לככב בסרט. "חברים", הסיטקום שהפך אותה למפורסמת.
אניסטוןדיברה בעבר בפתיחות לגבי המאבקים שלה בתחום הפוריות לאורך השנים. בשנת 2022, היא אמרה כי היא מייחלת שיעודדו אותה להקפיא את ביציותיה, וניסתה טיפולים כולל IVF כדי להרות.
"אז הנה אני היום," אמרה אניסטון. "הספינה הפליגה". אניסטון אמרה ל"הוליווד ריפורטר" בשנת 2021 שהיא לקחה אישית שמועות על הריון, בנוסף להנחות אחרות לגבי חייה כמו בחירה בקריירה על פני הבאת ילדים לעולם.
"אין לך מושג מה קורה איתי באופן אישי, רפואית, למה אני לא יכולה... אפשר להביא ילדים?'" אמרה אניסטון. "הם לא יודעים כלום, וזה היה ממש פוגע ופשוט מגעיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה