תרבות ופנאי

אנג'לינה ג'ולי במחווה לבראד פיט? זה הקעקוע החדש שלה

המקעקע שעיצב את הקעקועים על אצבעותיה של אנג'לינה ג'ולי, פרסם לאחרונה תמונה באינסטגרם שלו. התגובות לא איחרו לבוא וקישור את העיצוב לבן זוגה לשעבר של השחקנית
מערכת ice | 
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
המקעקע, מר K, אשר בעברו קעקע מפורסמים נוספים, פרסם אתמול (שלישי) תמונה של אצבעותיה של אנג'לינה באינסטגרם כשהקעקוע החדש מוסווה לחלוטין כדי לשמור על העיצוב החדש שלה מוסווה. בפוסט כתב המקעקע: "עדיין לא מאמין שבאמת תפסתי את ידה וקעקעתי אותה". לאחר מכן שאל את עוקביו את השאלה: "נחשו מה יש לה על כף היד?".
 
המגיבים התייחסו לבעלה לשעבר של אנג'לינה, בראד פיט, איתו יצאה משנת 2005 ועד לחתונתם המצופה בכיליון עיניים ב-2014. כזכור, בני הזוג הגישו בקשה לגירושין ב-2016 ומאז היו מעורבים בסכסוך סוער בבית המשפט על היקב והילדים המשותפים שלהם.
תיאוריה נוספת לגבי הקעקועים החדשים של השחקנית היא שמוקדשים לילדיה, "תווית אזהרה למחזרים פוטנציאליים", או "משהו רוחני".
 
לצד התגובות שניסו לנחש את הקעקוע שעל אצבעותיה, משתמשים רבים הגיבו תגובות הומוריסטיות. לדוגמא, תגובותו של אחד המשתמשים שהתלוצץ ואמר: "לעולם לא הייתי שוטף ידיים יותר", על גופה של השחקנית ישנם , יש קעקועים נוספים וחלקם אף קשורים לעבודתה הפילנתרופית וחלקם קשורים לששת ילדיה.
 
בנוסף יש על גופה של ג'ולי קעקועים שקושרים לבני זוגה לשעבר בני זוג לשעבר. כמו, אחד שהיה מוקדש בן זוגה הראשון, בילי-בוב ת'ורטון. אך, לאחר שהוסרו את המילים מזרועה בעקבות גירושיהם, מאוחר יותר היא התחייבה שלעולם לא יקעקוע את שמו של גבר אחר על גופה.
 
אך למרות זאת, אנג'לינה ובראד רכשו דיו תואם, ששילב עיצובים בודהיסטים שנוצרו מאותו דיו כדי לייצג את הקשר הנצחי שלהם, אבל זמן קצר לפני הפרידה שלהם ב-2016, היא לא בדיוק כיבדה את המילה שלה.
 
בין הקעקועים הרבים של בן זוגה לשעבר, השחקן בראד פיט, יש האות "A" על האמה שלו עם ראשי התיבות של ילדיהם, תאריך הלידה של השחקנית כתוב בחמר על הבטן התחתונה וציורים מדמיונה של אשתו לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה