תרבות ופנאי

"שלגיה" עם גל גדות טרם יצא - וכבר מעורר ביקורות על הליהוק

דיסני חוטף מהגולשים על הליהוקים בסרט "שלגייה": פעם ראשונה כי רייצ'ל זגלר הלטינית לא נראית כמו שלגייה, ופעם שנייה כי מי לעזאזל יאמין שגל גדות היא האמא המרשעת הפחות יפה?
מערכת ice |  4
גל גדות ודיסני פלוס (צילום פייסבוק/ גל גדות, vecteezy)
רימייק הלייב אקשן ל"שלגיה ושבעת הגמדים" של דיסני שצפוי לצאת רק בשנה הבאה בכיכובה של גל גדות, כבר מעורר לא מעט ביקורות ברשתות החברתיות. 
הביקורות החלו עם שבעת הגמדים המפורסמים בסרט, שברימייק הפכו ל'יצורים קסומים' מכל הגבהים, הגדלים והמינים. אחרי זה עברו הגולשים לשלגייה, שכשמה כן היא, צחת עור, אלא שהשחקנית שלוהקה לתפקיד, רייצ'ל זגלר, היא לטינית לא ממש לבנה.

אבל זו לא הביקורת היחידה: זגלר בת ה-22 עצמה הודתה בריאיונות שהיא 'שנאה' את הגרסה המקורית של הסרט מ-1937 וכינתה את העלילה 'מוזרה', בהתייחס לתפקיד הנסיך צ'ארמינג כ'סטוקר'. כן פירשו הגולשים שזגלר ייחסה רגש אנטי-פמיניסטי לשלגייה במאמץ להפוך את הדמות לנשית יותר, כאילו אישה חזקה לא אמורה להתאהב כך בנסיך. עד כדי כך כעסו המעריצים, עד שדרשו מדיסני להחליף את הליהוק לשחקנית אחרת.
 
אבל גם גל גדות עצמה, שאמורה לגלם את האמא החורגת המרשעת, לא יוצאת נקייה מביקורות, אם כי לא באשמתה. "אתם באמת חושבים שנאמין שגל גדות מקנאה ברייצ'ל זגלר??", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "גם עם המון איפור, רייצל זגלר לא יכולה להיות יותר יפה מגל גדות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובות מגוחכות
    דורה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שמים תמונה של גל גדות מאופרת ליד תמונה של רייצ’ל זגלר בלי איפור וזה מה שיוצא . מדוע שלא יתהו מדוע מלהקים את גל גדות חסרת כישורי המשחק??? כבר הסברנו להם שלא היא לא הייתה ביחידה עילית בצבא שחררו גל גדות כולה דוגמנית יפה שעשתה שירות צבאי רגיל אבל מה לעשות העם האמריקאי מתלהב מכל טימטום וידעו שעובדה שגל הייתה בצבא הישראלי יוסיף לאמינות חחחחח מכוחכים
    סגור
  • 3.
    סרט שלא קשור למקור
    דרור 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא חמישייה ולא לסרט. עיבוד חדש לגמרי עם עלילה פרוגרסיבית קצת קיצונית. חבל.
    סגור
  • 2.
    יא נידחפת לתחת.
    חחחחחח 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא הצליחה בישראל בתחום המשחק נדחפת להוליווד ודיסני.
    סגור
  • 1.
    די
    שהוא אוהב את היא 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר כמה שנים שדיסני מוצאים סרטים שמפסידים כסף אם לא היה איזה אנדה מאחורי הסרטים האלה כבר ממזמן היו מפטרים את האחראי קיצר אני מחכה שכול התאגיד המושחת הזה יקרוס
    סגור