קריירה ולימודים

גל גדות בחשיפה מפתיעה: זה מה שעשיתי בשביל לזכות בתפקיד הראשי

השחקנית גל גדות אשר כבר שנים נחשבת לישראלית המצליחה ביותר מעבר לים, חושפת פרטים על הפרויקט הבא שלה ועל את העבודה הסיזיפית שעשתה על מנת לקבל את התפקיד בו

מערכת ice |  1
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
השחקנית, גל גדות, אשר החלה את הקריירה הבינלאומית שלה עוד בעשר הקודם, הולכת להתנסות לראשונה בסרט מוזיקלי שבמסגרתו תיכנס לנעליה של המלכה המרושעת בסרט הקלאסי "שלגיה".
בעקבות ההצלחות של עיבודי הלייב אקשן של אולפני דיסני לסינדרלה, היפה והחיה בכיכובה של אמה ווטסון וקרואלה בכיכובה של אמה סטון. כעת, תורה של גדות לקחת חלק בעיבוד הלייב אקשן לקלאסיקה של אולפני דיסני שלגיה.
הסרט המקורי יצא בשנת 1937 והסרט כיכובה של גדות עתיד לצאת לבתי הקולנוע בחודש מארץ של שנת 2024. גדות שיתפה בראיון על הכנות המפרכות שעברה לקראת האודישן שבסופו קיבלה את התפקיד.
כפי ששיתפה בראיון למגזין GQ חשפה גדות שלראשונה מזה זמן רב היא נאלצה להיבחן לתפקיד באודישן. גדות סיפרה בראיון כי: "זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי צריך לעשות אודישן לפרויקט מזה זמן מה. הם היו צריכים לוודא שאני יכולה לשיר, כי זה מחזמר".
על מנת לצלוח את האודישן בהצלחה, גדות בילתה במסע הכנה מפרך לקראת האודישן שנמשך כמה שבועות. גדות הרחיבה בראיון וסיפרה על הכנות: "במשך חודש, עבדתי על השיר, אז עשיתי אודישן. צילמנו את השיר, קיבלתי את התפקיד וזה היה מאוד מרגש".
בנוסף, שיתפה באופן שבו הגיבה ביתה האמצעית לעובדה שהיא זכתה בתפקיד וסיפרה שהתגובה של ביתה לכך הייתה: " אוי, כמה מתאים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנטישמית זולה, למרות שיהודיה. (ל"ת)
    ישראל 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור