תרבות ופנאי

17 שנה אחרי: אימה של תאיר ראדה מוציאה שיר לזכרה

17 שנה אחרי הרצח שטילטל מדינה שלמה, אילנה ראדה, אימה של תאיר ז"ל מוציאה ביחד עם כוכבות הילדים סוזי והיללי שיר לזכרה של תאיר ז"ל

מערכת ice |  1
אילנה ראדה וסוזי והיללי (צילום גיא זלצר)
היום יוצא הקליפ והשיר שסוזי והיללי מארחות את אילנה ראדה בשיר הידוע ״בשנה הבאה״ שיתוף פעולה בין אילנה ראדה וכוכבות הילדים סוזי והיללי לזכרה של תאיר ראדה ז״ל.
אילנה ראדה, אמא של תאיר ראדה ז״ל בשיתוף פעולה מיוחד על מנת להביא למודעות מחדש לרצח שטלטל מדינה שלמה והתעלומה המרחפת מעליו עד עצם היום הזה. כל כולו של הקליפ זו משאלה כי בשנה הבאה תגיע הישועה וימצא האדם שרצח את תאיר. השיר, בשנה הבאה, נכתב על ידי אהוד מנור, הולחן על ידי נורית הירש, בוצע במקור על ידי הזמרת אילנית ונחשב נכס צאן ברזל במוזיקה בישראל.
אילנה ראדה, התייחסה ליוזמה ואמרה כי: "שיתוף הפעולה עם סוזי והיללי בשיר בשנה הבאה עלינו לטובה היה מעצים ומרגש . כן , עם אופטימיות שבאמת בשנה הבאה נגיע אל האמת והצדק .זו חוויה מלאה באהבה בין כולנו והצוות המדהים . כולי תקוה שתהיה אהבת חינם והשיר יחלחל לכולנו ובליבנו".
סוזי והיללי סיפרו על שיתוף הפעולה: ״נפגשנו עם אילנה לפני מספר חודשים במקרה , ושוחחנו עימה ארוכות. אילנה שידרה כוח , חום והרבה אור היה לנו חיבור מיוחד איתה ישר מההתחלה .אילנה עברה את הקשה מכל ויחד עם זאת היא מסתכלת קדימה ומעבירה הרצאות בנושא ומראה לנו שיש פרופורציות בחיים . היה תענוג לשיר איתה שיר של תקוה עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האישה הזו הזויה
    מתושלח 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להבין את גודל הכאב , אבל בחייאת תשחררי אותנו מכל הטמטום שלך , שיגעת מדינה שלמה !
    סגור