תרבות ופנאי

נועה קירל מגיבה לראשונה לאקס: "לא קל, גם הלב שלי שבור"

נועה קירל מגיבה לראשונה לראיונות החושפניים של האקס תומר הכהן שאמר כי הפרידה עדיין קשה לו. הזמרת רומזת כי לא אהבה את הדרך בה בחר לשתף את החיים האישיים ביניהם בראיונות, ושעדיין לא הגיבה לו על כך: "איפה הגבול בין מה פרטי ומה אומרים ומה לא"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום טל עבודי)
הזמרת מגיבה לראשונה הבוקר (שלישי) לריאיונות שערך האקס שלה, תומר הכהן, ועל כך שליבו עדיין שבור בעקבות הפרידה ואומרת שגם לה יש התמודדות לא קלה, והיא מבינה את הצורך שלו לשתף אבל אולי נחצה קו בחיים הפרטיים אל מול הציבור.
כזכור, האקס של קירל, תומר הכהן, ערך סבב ראיונות אתמול והתייחס גם לפרידה מקירל: "צא לי לבכות הרבה בתקופה הזו, כן, לא פשוט. בכיתי, שחררתי, יהיה לה לעולמים מקום שמור בלב, אהבות ראשונות זוכרים לנצח", אמר בריאיון למאקו.
הבוקר בתכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12 עם ניב רסקין, התייחסה לכך קירל לראשונה: "לא קל לצפות בזה שהלב שלו שבור, גם הלב שלי שבור ושנינו באותה הסירה ובאותה סיטואציה. כן ראיתי שהיו ראיונות ושהוא דיבר על זה, וזה לא פשוט".
על כך ששיתף על חייו האישיים גם אל מול דברים הקשורים לקירל, אמרה: "איפה הגבול בין מה פרטי ומה אומרים ומה לא. חשוב לי שיהיה כבוד ושתהיה הדדיות ושהדברים ייעשו בצורה מכובדת, הוא היה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי בשנתיים האחרונות. תומר מאוד לבב אז הוא מדבר מהלב, אבל סיטואציה שמה שאתה מספר לחבר אתה לא תגיד בריאיון. הוא אוהב לשתף ואם הוא בחר בכך זו זכותו ואני מקבלת את זה".
לשאלת רסקין האם הגיבה לו: "לא יצא לי להגיב לזה עדיין ולא ידעתי שהראיונות עומדים לבוא. אני במקום ששום דבר לא יכול להפתיע אותי, אבל יש דברים מאתגרים וזה לא קל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא פירגן לך כל הראיון תגידי תודה..
    שיר 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מגיע לך בכלל…האירוויזיון העלה לך את האף לשמיים!! חיה בסרט שכולם ירצו אותך.. עוד 3 שנים תחזרי להיות קציצה אנונימית ונראה מה תעשי
    סגור
  • 1.
    מה,זה כאב לך ישר קפצת לשחקן כדורגל תתבישי (ל"ת)
    יונתן 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • **
    ** 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה ודניאל לא ביחד תפסיק להיות פתי ולהאמין בשמועות
    סגור