תרבות ופנאי

ביונסה התחילה הופעה באיחור - זה הסכום שנאלצה לשלם

אחרי המתנה של שעתיים בנקודות מחסה מאולתרות, ביונסה הצליחה להתחיל את הופעתה בוושינגטון אמש, אך נאלצה לשלם מכיסה כדי להפעיל את הרכבות בסיומה
מערכת ice | 
ביונסה (צילום יוטיוב/ ביונסה)
הקהל שהתאסף להופעה של ביונסה אמש (ראשון) נאלץ לתפוס מחסה זמני לאחר שדווח על סופת ברקים קשה באזור. בעקבות כך התחיל המופע של הזמרת שנמצאת בעיצומו של סיבוב הופעות, בשעתיים איחור שהביאו לבעיה נוספת: העדר תחבורה ציבורית בשעת הסיום המעודכנת.
מעריצים מחוץ לשערי האצטדיון במחוז הנסיך ג'ורג' התבקשו בהודעת טוויטר שפורסמה בערך בשעה 18:40. לחזור למכוניות שלהם. אלה שבפנים התבקשו לחסות במקום מתחת למתחמים המכוסים והרמפות.
בהתייחסות לכאורה למזג האוויר הקיצוני, אחד משתמשי טוויטר אמר: "אנחנו עומדים להתעלף בהמתנה. במקלט במקום יש 50000 אנשים במסדרון בשדה FedEx!!!!"
ציוץ אחר הראה קהל עצום תקוע באזור מתחם, ונתן את התיאור הזה: "הסצנה הנוכחית בשדה FedEx במהלך העיכוב למופע של ביונסה - פראית". בסביבות השעה 22:20, משתמש טוויטר תיאר "שהגשם יורד והמופע בהמתנה עד שמזג האוויר יירגע".
בעקבות כך יצאה ביונסה בצעד מפתיע והחליטה לממן את נסיעת רכבות המטרו בוושינגטון כדי שקהל המעריצים יוכלו להגיע בחזרה למוצאם בבטחה. הסיפור הזה עלה לכיסה של הזמרת לא פחות מ-100 אלף דולר שבחרה לשלם כדי שהמטרו בוושינגטון ימשיכו לפעול בשעת הסיום המאוחרת שהגיעה אל מעבר לשעות הפעילות הרגילות של הרכבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה