תרבות ופנאי

בריטני ספירס מחקה את האינסטגרם: האם הזמרת שוב בסכנה?

הזמרת השתמשה במסר הבגדים הצהובים שנהגה לאותת באמצעותו על מצוקה בה היא שרויה בזמן האפוטרופסות של אביה. בשבת היא עשתה זאת שוב ומאז נעלמה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
כוכבת הפופ שחזרה לפני כשנתיים לסצינת המוזיקה אחרי שנים שלכאורה היתה שבויה תחת אפוטרופסות של אביה, נמצאת בימים האחרונים בשיאים חדשים בקריירה המתפתחת רגע אחרי שהודיעה על השקת ספר הזכרונות שלה שכבר הפך רב מכר, והוציאה סינגל חדש עם וויל איי אם. אך ביממה האחרונה מגיעים מסרים לא ברורים שמעוררים דאגה בקרב המעריצים.
לפני שהשתחררה בריטני מהאפוטרופסות של אביה, ביקשו ממנה מעריציה ללבוש צהוב כדי לשדר אות מצוקה. ספירס העלתה בשבת סרטון תמים לכאורה שבסופו שתלה פריים אחד קצר בו היא לבושה בצהוב. זמן קצר לאחר מכן מחקה הזמרת כליל את חשבון האינסטגרם שלה ומאז השאלות עומדות באוויר.
רק בשבוע שעבר ספירס אימתה באופן רשמי את העוקבים בתאריך היציאה הרשמי וחושפת את הכריכה הפרובוקטיבית כמצופה. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם ציינה הזמרת תאריך בלבד: "10.24.23", לצד סרטון הדמיה של הספר עצמו, כך שבעוד שלושה חודשים כבר יהיה הספר בדרך לחנויות הספרים בארה"ב. 
ספר הזיכרונות של בריטני, שכותרתו "האישה שבתוכי" כבר רושם לעצמו הזמנות מוקדמות למהדורה הראשונה. הספר יוצא לאור בהוצאת "ספרי הגלריה של סיימון ושוסטר", שמשבחים את זיכרונותיה של בריטני כ"סיפור אמיץ ומרגש להפליא על חופש, תהילה, אמהות, הישרדות, אמונה ותקווה".
.
בריטני ספירס סגרה לפני שנה וחצי את עסקה עם ההוצאה לאור, בשווי עד 15 מיליון דולר. העסקה הושגה לאחר שמספר מו"לים השתתפו במלחמת הצעות על הספר שתכתוב הכוכבת. מקורב אמר לדיילי כי 'העסקה היא אחת הגדולות בכל הזמנים, אחרי הזוג אובמה', עסקה שנחתמה ב-2017, בשווי של מעל ל-60 מיליון דולר לשני כתבי האוטוביוגרפיה של בני הזוג הנשיאותיים לשעבר.
 

בריטני רמזה על העסקה לפני שנסגרה סופית לאחר שפרסמה תמונה של מכונת כתיבה ליד ערימת ורדים ורודים, וכתבה, "האם אני אתחיל מההתחלה???". החדשות על העסקה מגיעות בעקבות פרסום ספר זיכרונות שנוי במחלוקת שפרסמה אחותה הצעירה של בריטני גימי לין ספירס, Things I Should Have Said, שהכילה פרטים מזעזעים על הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה