תרבות ופנאי

בריטני ספירס נגד כוכב ה-NBA: למה המאבטח תקף אותה?

זמרת הפופ בריטני ספירס טוענת כי היא חטפה סטירה מהמאבטח של הכדורסלן הצרפתי ויקטור וומבאניאמה אחרי שטפחה על הכתף שלו בשביל להשיג את תשומת ליבו; וומבאניאמה מצידו אמר שהיא "תפסה" אותו בכתף ולא ידע בכמה כוח המאבטח השתמש
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
זמרת הפופ בריטני ספירס טוענת כי היא חטפה סטירה מהמאבטח של הכדורסלן הצרפתי ויקטור וומבאניאמה בלאס וגאס ביום רביעי אחרי ש-"טפחה" על הכתף שלו, כך דווח TMZ. משטרת לאס וגאס אישרה כי הוזעקו למלון "אריה" בעיר בעקבות דווח על תקיפה, אך לא בוצעו מעצרים. ספירס אמרה בפוסט ברשתות החברתיות שהתקרית הייתה "חוויה טראומטית" שהיא לא הייתה מוכנה אליה. וומבאניאמה אמר שהוא "לא ראה מה קרה", אבל שמישהו נדחף.
וומבאניאמה בן ה-19, הבחירה הראשונה בדראפט האחרון, היה בלאס וגאס לקראת משחק ליגת הקיץ הראשון שלו כשביקר במסעדה, שם ספירס אמרה שהיא זיהתה אותו. "החלטתי לגשת אליו ולברך אותו על הצלחתו. היה שם ממש רועש, אז טפחתי לו על הכתף כדי למשוך את תשומת לבו", אמרה.

לאחר מכן המאבטח וומבאניאמה היכה אותה בפניה בגב ידו, וגרם למשקפיה ליפול כשהיא כמעט נפלה על הקרקע, טענה ספירס. וומבאניאמה תיאר את האירוע קצת אחרת לכתב חדשות מקומי: "לא יכולתי להפסיק. האדם הזה קרא לי, 'אדוני, אדוני', והאדם הזה תפס אותי מאחור.
"לא ראיתי מה קרה כי הלכתי ישר ולא עצרתי. הבן אדם הזה תפס אותי מאחור - לא על הכתף שלי, היא תפסה אותי מאחור. אני רק יודע שהאבטחה דחפה אותה משם. אני לא יודע בכמה כוח אבל האבטחה דחפה אותה. לא עצרתי להסתכל כדי שאוכל להיכנס וליהנות מארוחת ערב נחמדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה