תרבות ופנאי

בריטני ספירס הותקפה באלימות: זה שחקן ה-NBA שהסתבך

הכוכבת יצאה לבילוי לילי יחד עם בעלה בוגאס, ושיחת היכרות עם שחקן ה-NBA, אותו הגדירה כנערץ עליה, הסתבכה והגיעה בסופו של דבר לתחנת המשטרה
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
בריטני ספירס על פי החשד הותקפה ביום רביעי בלילה בווגאס, לאחר שחבר באבטחה של כוכב ה-NBA ויקטור וומבאניאמה הכניס לה את ידו לפנים, והיא הגישה תלונה במשטרה.
לפי דיווח של ה-TMZ, התקרית אירעה במסעדת Catch במלון ARIA בסביבות השעה 20:30. בריטני, יחד עם בעלה, סם אסגרי, ו-2 אחרים הלכו למסעדה לארוחת ערב. בזמן שנכנסה לקזינו, התקבצו סביבה מספר מעריצים ונוצר עומס.
בריטני ובעלה ניגשו ל-Catch, וברגע שנכנסו למסעדה, בריטני הבחינה בוויקטור. בריטני אמרה לשחקן הכדורסל שהיא מעריצה וניגשה אליו לשאול אם הם יכולים להצטלם ביחד. היא טפחה לו על גבו בכתפו הימנית, ולפי דיווחים, מנהל אבטחת הצוות של סן אנטוניו ספרס - הקבוצה שגייסה את ויקטור בחודש שעבר - החזיר לה מיד, וגרם לה ליפול על הקרקע ולמשקפיים שלה ליפול.
בריטני הסתדרה והלכה לשולחן שלה. נאמר לנו שאיש האבטחה ניגש לשולחן והתנצל. הוא אמר, "את מבינה איך זה כאשר מעריצים מבקשים בקרבתך". הוא התנצל ובריטני קיבלה את זה.
צוות האבטחה של בריטני בילה זמן עם איש האבטחה של ויקטור, ולאחר מכן הצוות שלה הגיש דו"ח משטרה למשטרת המטרופוליטן בטענה לסוללה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזיה
    דן 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולעשות את זה למעריצים זה בסדר??
    סגור