משפט

סוף הסאגה? אביה של בריטני ספירס מחזיר את המפתחות

ג'יימי ספירס הודיע כי הוא פורש מאפוטרופוסות עליה מרצון, חודש וקצת בלבד לאחר שבית המשפט קבע שהכוכבת תישאר תחתיו
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)

תפנית גדולה במאבק המשפטי של הזמרת בריטני ספירס נגד אביה שמשמש כאופטרופוס שלה ב-13 השנים האחרונות. אתמול (חמישי) הודיע האב כי הוא החליט לפרוש מהתפקיד ובכך להפסיק לנהל את עסקיה ורכושה הנעמד בכ-60 מיליון דולר, של בתו ולטענתה גם את חייה האישיים.

פרקליטו של האב מסר בהודעה "אין למעשה שום עילה להשעייתו או סילוקו של מר ספירס כאפוטרופוס של בתו וספק רב אם שינוי באפוטרופוסות בעת זו ייטיב עם גברת ספירס...ואף על פי כן, למרות שמר ספירס מהווה מטרה למתקפות לא מוצדקות, הוא איננו מאמין כי מאבק ציבורי עם בתו באשר לשירותו כאפוטרופוס יועיל לה. וכך, על אף שהוא מתמודד עם הבקשה הלא מוצדקת לסילוקו, מר ספירס מתכנן לעבוד עם בית המשפט ועם פרקליטה החדש של בתו על מנת להתכונן למעבר לאפוטרופוס חדש".
כזכור בשבוע שעבר בית המשפט העליון בלוס אנג'לס דחה  את בקשתה של הכוכבת לשחרור מהאפוטרופסות של אביה עליה וזאת למרות העדות הקשה שלה נגדו שבועיים קודם במה שנוגע לשליטה בחייה. בעדותה הזמרת חשפה כי אביה מטיל עליה מגבלות על פעילותה, ומשחרר לה קצבה חודשית מבישה בגובה של 2,000 דולר. עוד סיפרה ספירס הבת על התקן תוך-רחמי שמונע ממנה להיכנס להיריון.  ספירס חתמה את עדותה ואמרה, "אני מאמינה שהאפוטרופוסות הזו מתעללת, אני מרגישה שאני לא יכולה לחיות חיים שלמים. האפוטרופוסות הזו יותר מזיקה לי ממועילה. מגיע לי שיהיו לי חיים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז זהו שלא! הוא עדיין לא קרוב אפילו ללעזוב
    הוא עדיין לא מתפטר 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי המסמך שהוגש לבית המשפט הוא יתפטר רק כשהזמן יתאים וזה לא כרגע! וגם לא בקרוב. מעצבן שכולם נופלים בפח תקראו את המסמך לא קשה למצוא אותו. אפילו בריטני יודעת שזה לא יקרה בקרוב.
    סגור