תרבות ופנאי

יעל בר-זוהר מגיבה לצעד המפתיע: "הכי גאה בו בעולם"

גיא זוארץ הפתיע הבוקר עם הוצאת בזק של סינגל לתחנות הרדיו וספוטיפיי, אחרי שביצוע אינסטגרם ביתי חרך את הרשת. כך הגיבה אשתו
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
רגע אחרי שהודיע על מינוף ההצלחה המעניין לסרטון האינסטגרם שהפך ויראלי, יעל בר זוהר מרימה לבעלה גיא זוארץ על הסינגל החדש גם בעמוד האינסטגרם שלה.
"מתרגשת!!! גיא הוציא את השיר שלו היום לכל תחנות הרדיו, לספוטיפיי - הכי גאה בו בעולם". והזמינה את עוקביה לשתף את הסינגל. נזכיר כי מדובר למעשה בקטע קול מתוך סרטון שצילם זוארץ בביתו והעלה לאינסטגרם, כשהוא לא מדמיין את תופעת הרשת שתיגרר לאחר מכן.
באחד מימי הצילום שנערך לפני כשבוע וחצי, כשהגיע לבית האח הגדול לצילומי השידור החי של התוכנית, ציפתה לו קבלת פנים מרגשת בעקבות הפוסט שהעלה שבוע לפני כן לאינסטגרם, בו הוא מנגן בכלי אפריקאי ייחודי בשם פאנטם, ושר את הפיוט המוכר "שלום עליכם" בעיבוד אישי. 
זוארץ ציין את החיבור שלו לפיוט תוך כדי שהוא מקדם את המופע שלו ושל אחיו רועי זארץ בהיכל התרבות. כך או כך מדובר בביצוע מעניין ומרשים במיוחד לאור הכלי המיוחד שגרר תגובות רבות ועניין. 
המנחה שיתף בהתרגשות וכתב באינסטגרם לאחר ההפתעה בבית האח, "לפני שבוע שיתפתי אתכם בשיר שאני מאוד אוהב בליווי הפאנטם. לא תיארתי לעצמי שזה יגע בכל כך הרבה לבבות. אתמול כשעליתי לבמה של האח הגדול, ה'ערב טוב' של הקהל היה שירת רבים של 'שלום עליכם'. לא יכולתי שלא לשתף אתכם, איזה כיף לפתוח כך את השבוע".
מאז הביצוע הפך לתופעת רשת שכוללת חיקויי טיקטוק וסרטוני הומאז' על הביצוע המקורי. בעקבות כך, לקח זוארץ את הפופולאריות שלב אחד קדימה והחליט להוציא סינגל של הביצוע.
 

המנחה התייחס לצעד ומסר, "הפיוטים הם מנגינת הרקע של חיי, מהילדות אצל סבא וסבתא, ימי שישי בבית, ערבי שבת על האי עם הצוות של הישרדות. הם נותנים לי להרגיש בבית. לא תיארתי לעצמי שהביצוע שלי יסחוף אחריו כל כך הרבה אנשים, משהו במנגינה הייחודית ובצלילים של  הפאנטם נגעו בכל כך הרבה לבבות וחיברו אותם יחד. לראות את הצעירים הרבים שרים אותו יחד איתי היה מצמרר ועוצמתי כאחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה