תרבות ופנאי

שרית חדד ניצלה מאסון מחריד? מסכי הלד התרסקו לבמה

הזמרת האהובה אמורה לעלות הערב על הבמה בהיכל מנורה מבטחים, אבל אסון גדול נמנע: "אתמול בהקמות למופעים של שרית חדד בהיכל מנורה חלק ממסכי הלד נפלו, מבלי נזק או פגע!. בחזרה שהתקיימה מאוחר יותר אתמול כל המסכים הותקנו ועבדו באופן מושלם. מחכים בהתרגשות לחשוף את המופע המושקע שלנו החל מהיום בערב בהיכל"
מערכת ice | 
שרית חדד (צילום אינסטגרם/ שרית חדד)
שרית חדד אמורה לעלות הערב (שני) למופע חדש בהיכל מנורה בתל אביב. אבל ממש כמה שעות לפני האירוע, אסון גדול קרה אמש ואסון עוד יותר גדול נמנע כאשר במהלך ההגנות מסכי הלד הענקיים במקום קרסו והתרסקו על הבמה.
למרבה המזל, בזמן הקריסה של המסכים, לא הזמרת ולא אף אחד מאנשי הצוות נכח שם ועל כן לא הייתה כל פגיעה בנפש ובגוף. מטעמה נמסר: "אתמול בהקמות למופעים של שרית חדד בהיכל מנורה חלק ממסכי הלד נפלו, מבלי נזק או פגע! בחזרה שהתקיימה מאוחר יותר אתמול כל המסכים הותקנו ועבדו באופן מושלם. מחכים בהתרגשות לחשוף את המופע המושקע שלנו החל מהיום בערב בהיכל".
עם ההודעה על קיום המופע מסרה הזמרת: "כבר תקופה שאתם שואלים אותי מתי נפגשים שוב, והאמת שגם אני מתגעגעת אליכם. תרשמו ביומנים - 3 ביולי. אוהבת ומחכה לפגוש אתכם", אמרה בעמוד האינסטגרם שלה.

האיומים של ועדי העובדים הגדולים בישראל כי לא יזמינו למופעי פורים אומנים שדורשים סכום שגבוה יותר מ-90 אלף שקלים, מתחיל לעבוד כמו שצריך. לאחרונה מובילי המהלך ישראל גולדשטיין יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ורוני רז יו"ר ועד עובדים של חברת כלל ביטוח ופיננסים הסבירו מה אומרת המהפכה.
השניים חשפו כי יש כמה אומנים שהסכימו לתת הנחה לוועדי העובדים ולעשות הופעה ב-90 אלף שקלים. "פנינו ללא מעט אומנים דרך סוכן, וקיבלנו רשימה גדולה של כאלה שמסכימים לא לעבור את רף המחיר שהצבנו עבור הופעה", סיפר גולדשטיין. "אנחנו לא רוצים לפגוע באומנים, להפך. אנחנו מבינים את הקשיים והמצוקות, ואת התקופות הקשות שהם עברו. אבל בסוף מדובר בכספי ציבור ואנחנו לא יכולים להשתולל עם הכסף".
אבל מי נכלל ברשימת האומנים שהסכימו להוריד את הסכום להופעה? אביב גפן, עידן עמדי, שלומי שבת, אמיר דדון, עברי לידר, ליאור נרקיס, אברהם טל, רן דנקר, זהבה בן ושרית חדד, על פי הרשימה שנמסרה.
אך חדד לא הוזילה את המחירים, ודווקא גובה סכום של למעלה מ-100 אלף שקל לכל הופעות הוועדים ואף צפונה מכך. האם הוועדים בסופו של דבר יבחרו להחרים את אחת הזמרות המוכרות והפופולריות בישראל?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה