תרבות ופנאי

נחשף: כוכבת "האח הגדול" בזוגיות חדשה עם שחקנית מבטיחה

היח"צנית ציפי רומנו נמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות חדשה, אותה היא שומרת מתחת לרדאר. מי אותה הבת זוג המסתורית? על פי הדיווחים, מדובר בשחקנית צעירה, אשר עתידה לככב לא מעט על מסכי הטלוויזיה שלנו בתקופה הקרובה
מערכת ice | 
ציפי רומנו (צילום אור גפן)
זאת הייתה שנה לא פשוטה בכלל עבור אשת היח"צ וכוכבת לשעבר של תכניות הריאליטי "מחוברים" ו"האח הגדול" ציפי רומנו. במהלך התקופה, היא איבדה תוך חודש אחד את שני הוריה ובינואר האחרון התגרשה מנועה משוש, אחרי שנה וחצי בלבד של נישואין, במהלכם השתיים גם חוו לידה שקטה. כעת, החיים סוף סוף מחייכים לרומנו.
על פי החשיפה של TMI בידור, היחצנית נמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות חדשה, אותה היא שומרת מתחת לרדאר. מי אותה הבת זוג המסתורית? על פי הדיווחים, מדובר בשחקנית צעירה, אשר עתידה לככב לא מעט על מסכי הטלוויזיה שלנו בתקופה הקרובה, עם תפקיד ראשי בסדרה אחת ועוד שני תפקידים בשתי סדרות נוספות.
השתיים הכירו לפני כארבעה חודשים ברשת והסודיות הגדולה סביב הקשר נובעת בין היתר מהעובדה שאותה השחקנית עוד לא יצאה מהארון. נזכיר, כי לרומנו יש שני ילדים מהנישואים הראשונים שלה למעצבת האופנה רימה רומנו, ג'וליאן בן ה-6 ורומאו בן ה-8. היחצנית מסרה "אין תגובה" כאשר התבקשה להגיב לדיווחים על הזוגיות הטרייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה