תרבות ופנאי

סטטיק בהלם: כוכב בין-לאומי גנב את השיר שלו?

סטטיק אמר לעוקביו בסטורי שהעלה: "אם כבר מדברים, תקשיבו לפזמון הראשון", כאשר התנגן שירו "להיט של שיר אחד". לאחר מכן העלה בסטורי אחר את השיר של אוזונה "LA SINGLE" וביקש מהם להביע דעה. "נשמע מוכר?", שאל וכתב "אני בשוק". איך זה ייגמר?
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
כזה דבר לא קרה עדיין ללירז רוסו, שמוכר יותר בשם הבמה שלו סטטיק. הכוכב שרק לאחרונה השיק אלבום והופעת ענק בהיכל מנורה מבטחים, לראשונה לבדו אחרי הפרידה מבן אל תבורי, שיתף אמש (ראשון) את העוקבים שלו באינסטגרם כי לכאורה בוצעה העתקה משירו "להיט של שיר אחד" על ידי הזמר הבין-לאומי אוזונה.
אותו אמן מחו"ל הוציא לפני מספר שבועות את הלהיט שלו "LA SINGLE", שיש בו קטעים שמזכירים את קטעי המעבר בשיר של סטטיק, שסיפר לגולשים את השתלשלות האירועים עד הרגע ושאפילו שוחח עם אוזונה בעצמו כדי להבין את הפרשה.

סטטיק אמר לעוקביו בסטורי שהעלה: "אם כבר מדברים, תקשיבו לפזמון הראשון", כאשר התנגן שירו "להיט של שיר אחד". לאחר מכן העלה בסטורי אחר את השיר של אוזונה "LA SINGLE" וביקש מהם להביע דעה. "נשמע מוכר?", שאל וכתב "אני בשוק".
 

סטטיק צירף תמונה מתוך הופעתו בהיכל מנורה והסביר "אוקיי, אחרי בירור מעמיק, הוא היה במנורה. שם הוא שמע את זה", כשהוא מסמן את אוזונה שלכאורה ישב בשורות הקדמיות. הוא אף תייג את הזמר בסטורי המדובר. לסיכום צירף צילום מסך מתוך שיחת וידאו שלהם: "מנסה לסדר איתו את ההדורים". איך זה נגמר? חכו להתפתחויות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע לו עכשיו שירגיש קצת מה שרון נשר הרגיש
    רענן 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גונב מגנב פטור - מה גם שיש עניין של בהשארת טחנות הצדק טוחנות לאט אבל הן טוחנות או בשפת הרחוב כל כלב בא יומו
    סגור
  • למה מה סטטיק גנב מנשר? (ל"ת)
    פותיאל 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור