תרבות ופנאי

אברהם טל ובת הזוג הצעירה ממנו ב-22 שנה נחשפים

הזמר בן ה-46 חובק זוגיות חדשה עם חן סוייקר בת ה-24, אחרי שהשניים הכירו בחופשת סקי משותפת
מערכת ice | 
אברהם טל קמפיין (צילום מיכה לובטון)
מרגש. אברהם טל, אחד הזמרים המוערכים והאהובים בישראל, עומד במרכזן של בשורות משמחות מאוד לקראת סוף השבוע. בפנאי פלוס פורסם היום (שישי) כי הזמר אברהם טל בן ה-46 חובק בת זוג חדשה העונה לשם חן סוייקר.
למה זה ממש מעניין, כי מדובר בבת זוג שצעירה ממנו ב-22 שנה, כאשר היא רק חגגה את יום הולדתה ה-24. על פי הדיווח בפנאי פלוס, השניים הכירו ממש לאחרונה במהלך חופשת סקי ומאז הם מבלים יחד והחלו לצאת כזוג.

יש לציין כי פער הגילים של השניים ממש לא מהווה פקטור עבור הזמר, שבעברו הרומנטי אפשר גם למצוא את האקסית רוני בן חיים הצעירה ממנו ב-18 שנה. כזכור, בפברואר 2018, אחרי 17 שנים של זוגיות ושני ילדים משותפים, טל ואשתו לשעבר שושנה החליטו כי הם מתגרשים.
בשנים האחרונות הוא קצת ירד מאור הזרקורים, באפריל 2020 הוציא את "שבוע טוב", שיר זה הוא שיתוף הפעולה השני של טל עם אוחיון ושיתוף הפעולה הראשון שלו עם ברבי. ביוני הוציא קליפ לשיר בו הוא מופיע, וכן השתתף בבימוי ובעריכה. בשנת 2021 הוציא דואט יחד עם בניה ברבי, שנקרא "מי לא יבוא". את השיר כתבו טל וברבי יחד עם אבי אוחיון. את השיר עיבד והפיק מתן דרור. ב-2021 השתתף בתוכנית קארפול קריוקי יחד עם אודי כגן בהוצאת כאן 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה