תרבות ופנאי

שיר אלמליח בחשיפה כואבת: "תחושת דכדוך, הבית מתרוקן"

שיר אלמליח כותבת על ההתמודדות שלה כאם חד הורית, אך מצהירה שהיא תמיד עומדת מאחורי מה שטוב לילדיה. "גם אם לפעמים זה נראה לי קשה, אני נזכרת בכך שיש להם עוד בית שנותן להם אהבה וטוב להם"
מערכת ice |  1
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
לא פשוט להיות אם חד הורית, ובמיוחד כשמגיעים החגים וההתפצלות מהילדים לפעמים הכרחית. הדוגמנית שיר אלמליח כותבת לפני חג שביעי של פסח פוסט חשוף על וההתמודדות שלה שמוקדש "לכל האימהות שמעבירות חג שני של פסח בלי הילדים."
"להיות אם חד הורית בחגים זה קשה", היא כותבת. "כשהחג הראשון הוא שלי ורוב השבוע הם איתי אני בעננים. ואז בחג השני, ההחלפה המעיקה הזו, הידיעה שכמעט שבוע לא אראה את הילדים שלי כי יש את הימים הרגילים שהם לא איתי והינה התווספו לזה גם ימי החג."

אלמליח מבהירה כי זו היתה החלטה שלה והיא מאושרת עליה, אולם "שום דבר בחיים לא הכין אותי לרגש העצום שאני חווה כאמא, לתחושת הדכדוך כשהילדים שלי פתאום הולכים ממני, לבית שמתרוקן, לדיסוננס שבין העשייה האינסופית כשהם בבית לבין הריקנות הזו כשהם הולכים."
 
"ימי החג הם קצת יותר קשים עבורי כאמא כשאני לא חוגגת עם הילדים שלי", היא ממשיכה. "אבל אני תמיד מזכירה לעצמי שאמא מאושרת = ילדים מאושרים. וגם אם לפעמים זה נראה לי קשה, אני נזכרת בכך שיש להם עוד בית שנותן להם אהבה וטוב להם. להם טוב, הם לא חושבים על שום קושי. וזה - הכי חשוב."
לפני כשנתיים אלמליח התגרשה מבעלה מייקל זנזורי לאחר שהביאו ילד משותף. כזכור, לאחר מכן קיבלה יחד עם הגרוש החלטה מפתיעה להביא ילד נוסף, גבריאל חיים, שיהיה אח לרפאל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל אצל אחד אין אצל אף אחד
    אלונה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נעים
    סגור