תרבות ופנאי

קרן פלס נגד נתניהו: "לא יישאר קהל שישרוק לך בוז אפילו"

קרן פלס עלתה למתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות הכאוס האדיר ששורר בישראל: "ראש הממשלה של ישראל עושה מה שבראש שלו, וישראל היא התפאורה"
מערכת ice |  6
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל עלו אמש (ראשון) מדרגה כאשר לאחר פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, עשרות אלפי ישראלים יצאו להפגנות ספונטניות ברחבי כל ישראל וזעקו מדם לבם, כאשר המוקדים היו באיילון, שם עשרות אלפי אנשים חסמו את הכביש, הבעירו צמיגים ופונו אחרי שעות רבות על ידי השוטרים.
מוקד נוסף דרמטי במיוחד של ההפגנות אמש היה ברחוב עזה בירושלים, שם נמצא ביתם של משפחתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כאשר המפגינים שם פרצו את המחסומים ופונו גם הם אחרי שעות רבות על ידי המשטרה.
בעקבות ההפגנות הרבות והכאוס האדיר ששורר במדינת ישראל, סלבס רבים החלו להפסיק לשבת על הגדר והחלו לתקוף בעקבות המצב הקשה והפילוג שנוצר כאן בישראל. אחת מהן היא הזמרת האהובה קרן פלס, שרק לפני מספר ימים התוכנית "מחוברים" בכיכובה ב"הוט" הסתיימה, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא תקפה את בנימין נתניהו: "ראש הממשלה של ישראל עושה מה שבראש שלו, וישראל היא התפאורה. אם תמשיך ככה כבר לא יישאר קהל שישרוק לך בוז אפילו"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מבטיח לא לשמוע אותך יותר
    אבי 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם תוציאי שיר של המאה מבטיח לא לשמוע אותו
    סגור
  • 5.
    מורידה בפניך את הכובע
    רויטל 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בימים אלו בהם הארץ סוערת ונדרשים קולות ברורים שלא נותנים לפחד לשתק אותם , הקול הנשי והברור שלך נשמע. סוף כול סוף אומנית בעלת השפעה מעזה לצאת אל האור וחומר את שעל ליבה אז אמנם דרך המרחב הוירטואלי אבל עדיין אני שולחת לך חיבוק תומך וחם אומרת לך שאת פורצת דרך חשובה . תודה
    סגור
  • 4.
    אומללה, תמשיכי לשיר 'אין לי ארץ אחרת' בקולך הדוחה. (ל"ת)
    אדם סולדממכביצקי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    ואף על פי כן, נוע תנוע
    מיקי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלילאו
    סגור
  • 2.
    קרן פלס
    יעל 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאת מתערבת אני בטוחה אם ישאלו אותך מה זאת הרפורמה ומה היא כוללת לא תדעי לענות כלל את מושפעת מהתקשורת ומההמון הצועק שגם ככה לא הצביע לימין בתור זמרת את אמורה לעסוק במה שאת טובה ומה שלא אל תתערבי ישנם הרבה אנשים שלא חושבים כמוך וכל יפי הנפש כביכול צבועים ולא מסתכלים על התמונה המלאה יאיר לפיד לא מגיע לקרסוליים של ביבי אין מה להשוות ברמה בהשכלה בהיסטוריה את צבועה ומנסה לחפש כותרות ופרסום על חשבון חצי עם הפוסל במומו פוסל וזאת את
    סגור
  • 1.
    לא נשאר מה לנקות הלכלוך מלוכלך וקשה
    עובד ניקיון 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קרן פלס נגד נתניהו: "לא יישאר קהל שישרוק לך בוז אפילו" ולך יש קהל ששוקרק לך בוזזזזזזזזזזזזזזז
    סגור