תרבות ופנאי

טונה ורביד פלוטניק עושים היסטוריה: 45 אלף כרטיסים ביממה

טונה ורביד פלוטניק, הכריזו באופן רשמי על מופע משותף בלייב פארק ראשון לציון ב-18 במאי, כאשר המעריצים נכנסו לטירוף מוחלט בעקבות ההודעה וקפצו מיד על אתר הכרטיסים, שבתוך דקות ספורות קרס לחלוטין ולכן הוסיפו שני מופעים נוספים שהפכו לסולד אאוט
מערכת ice | 
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)
טונה ורביד פלוטניק, הכריזו היום (שני)  באופן רשמי על מופע משותף בלייב פארק ראשון לציון ב-18 במאי, כאשר המעריצים נכנסו לטירוף מוחלט בעקבות ההודעה וקפצו מיד על אתר הכרטיסים כדי להבטיח את מקומם באירוע ההיפ הופ הענק. לאחר מכן נפתחו שני מופעים נוספים וגם אליהם הכרטיסים נחטפו ובסך הכל בתוך יממה נקנו 45 אלף כרטיסים.
מדובר ב-15 אלף צופים שיגיעו לכל אחת מההופעות של טונה ורביד פלוטניק,  שהצליחו להפוך לסולד אאוט משולש ללא יחסי ציבור, ללא פרסום וללא קידום של המופע ובתוך יממה הצליחו לעשות את ההישג המטורף.
מי שחיכה 40 דקות הצליח לשים את ידו על כרטיסים, אבל מהר מאוד קפצה ההודעה המוכרת של "עומסים חריגים", אבל בשלב מסוים גם זו נעלמה ובמקום הופיעה הודעת שגיאה, מה שכלל לא מפתיע נוכח הטירוף שנוצר סביב השניים בשנים האחרונות, וההודעה שהטריפה את המעריצים.
יונתן, מעריץ של שני הזמרים, סיפר בשיחה ל"מאקו": "איך ששמעתי על ההופעה נכנסתי לאתר לקנות כרטיסים. זה הציג את ההודעה וכל כמה דקות בדקתי האם הגיע תורי. עברה כבר שעה ואני לא יודע אם האתר נפל או שאני עדיין בתור". גם בפוסטים שהעלו צמד הראפרים אודות ההופעה, התגובות התמלאו במעריצים נרגשים שלא מצליחים להשיג כרטיס: "לא עובד בלי להעליב", "בחיים שלי לא הייתי ב"כ הרבה לחץ בקניית כרטיסים", ו"נגמרו הכרטיסים אבא איפה אתה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה