תרבות ופנאי

כוכבי "הפיג'מות" ניתקו קשר? כך הגיב עודד לריאיון של קובי

קובי פרג' שבר את מיתוס ילדותם של מאות אלפי מעריצים, ועודד פז מגיב לראיון של חברו שאמר כי "אין לו מטען". וגם, במה בכל זאת הם שיתפו פעולה?
מערכת ice |  1
הפיג'מות (צילום מסך)
דור שלם של ילדי שנות ה-90 וה-2000, וגם ילדים מהדור הנוכחי, לא כל כך שמחו לקרוא את הריאיון של כוכב "הפיג'מות" קובי פרג' בסוף השבוע האחרון.
"החיים שלי במקום אחר. מערכות היחסים שלהם ושלי, גם החברותיות, השתנו. דברים נגמרים מטבעם". אמר פרג', כיום בעלי סטודיו ליצירת סרטים דוקומנטריים, לזוהר אורבך באתר mako. "אני מסתכל על המקום הזה באהבה ובנוסטלגיה, אבל אני מתגעגע יותר לשירות הצבאי שלנו".
חברי הפיג'מות האייקונית עודד פז, אילן רוזנפלד וקובי פרג', הכירו בשירות הצבאי בתיאטרון צה"ל. "לכל דבר יש את התקופה שלו. זה לא-לא בסבבה, וזה לא בסבבה", הוסיף פרג' בריאיון. "כבר כשניסינו לעשות סיטקום למבוגרים כל אחד ראה את הדברים בעין אחרת. כל אחד התפתח אחרת, אין לי שום מטען".

שותפו לסדרה עודד פז, הגיב היום (שני) לגיל משעלי באתר מאקו על הריאיון של חברו ואמר: "אני אוהב את קובי ומאחל לו בהצלחה, אין לי מה לומר בנושא מעבר לזה. אני ממשיך עם הפרויקט שלי שממלא אותי ואת כל הקהל שגדל על הסדרה". 
פז, שיצא בשנה שעברה במסע הופעות עם שירי הפיג'מות תחת "עודד פז והקסדות", הוסיף, "אנחנו ממש לא בסכסוך. נראה לי שהוא היה די ברור בכתבה".
כמעט כל חברי הפיג'מות התארחו במופע המצליח, כולל אילן רוזנפלד, דנה פרידר, יניב פולישוק (גרי) ויובל סגל (נתן). עם זאת, פרג' בטח שלא החרים את המופע ואף שיתף פעולה בביצוע המחודש שעלה ליוטיוב לשיר מהסדרה "נסיכת האגדות".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שמחפשים רוע ואולי דם בכל דבר. בהצלחה אנשי הפיג'מות!
    אחד מהעם 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אכן התבגרו, כל אחד בוחר כיוון אחר ללכת בו. אז מה? למה לחפש רוע בכל מילה ווחלילה דם, פיזי או וירטואלי, בכל מילה, מעשה ? אולי תיכף אנשים מסויימים יחפשו איזו פיג'מה כל אחד/ת לובש ויסיקו מכך אינסוף דברים, כנראה רעים ?
    סגור