תרבות ופנאי

טיטי איינאו בדילמה: "האם זה בסדר להעלות תמונה עם חזיה ותחתונים?"

"התקלחתי וצילמתי את התמונה בגלל ההתקרחות ואז קלטתי שאני עם חזיה ותחתונים ופתאום מצאתי את עצמי שואלת אם זה בסדר להעלות את התמונה הזו", תהתה מלכת היופי לשעבר באינסטגרם
מערכת ice | 
טיטי (צילום אור גפן)
מלכת היופי של ישראל לשעבר, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה את הדילמה שלה בנוגע להעלאת תמונות חשופות לרשת: "התקלחתי וצילמתי את התמונה בגלל ההתקרחות ואז קלטתי שאני עם חזיה ותחתונים ופתאום מצאתי את עצמי שואלת אם זה בסדר להעלות את התמונה הזו. עמית שיתף אותי שאחת הבנות בכיתה אמרה לו שיש תמונה שלי בלי בגדים וניסתה להציק לו. ישר התכווצתי. עזבו את זה שאין לי תמונות כאלה אבל העובדה שאני דוגמנית, וכן יש לי תמונות 'חשופות' כי זו הבחירה שלי וזו העבודה שלי ואני שלמה עם זה, אבל פתאום זה הכה בי. יש לי ילד שאמנם לא ילדתי, אבל עכשיו אני חלק מחייו והוא צריך להתמודד עם שאלות שקשורות בעבודה שלי". עמית הוא בנו של הבן זוג של איינאו צחי פרנקל מנישואים קודמים.
טיטי המשיכה: "ומה עם הבן שלי, שיש מצב שיציקו לו כי אימא שלו דוגמנית ויש לה תמונות באינטרנט לא כמו של אימהות אחרות? איך אני מסבירה את זה שזה בסדר שיש לאימא כאלה תמונות? הרי השאלות לא היו נשאלות אם הייתי האבא בסיפור. עמית הוא ילד בוגר ומדהים והתמודד עם זה מעולה אבל זה השפיע עליי. פתאום קלטתי שקשה לי להעלות תמונה כזו".
"עצרתי ואמרתי 'זו אני!', והעולם צריך לקבל את זה שיש נשים שמתלבשות ככה ומרגישות שלמות עם הבחירה שלהן, ומציגות את עצמן בצורה כזו בלי שזה יפגע בעובדה שהן אימהות ונשים חזקות. יתרה מכך אני אחנך את הבן שלי להסתכל מעבר לבגד שהאדם לובש ומעבר לצבע שלו ומעבר לאמונה שלו. אנשים הם סך הכל בשר ודם. לכולנו אותם חלקים פנימיים ולכולנו מגיע אותן הזדמנויות. נקודה", כך סיכמה הדוגמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה