תרבות ופנאי

ההשקה ששיגעה את הביצה: היכן תרכשו טייץ ב-500 שקלים?

מותג היוגה היוקרתי Alo Yoga השיק הבוקר את החנות הראשונה שלו בארץ ולכבוד ההשקה הקניון TLV הגיעה מיטב הביצה המקומית. מתברר כי המותג היה כה פופולרי ששתי כוכבות אפילו בחרו להגיע אליה וממנה לצאת ישר לטיסה בנתב"ג
מערכת ice | 
מחירי שיעור יוגה (צילום shutterstock, pexels)
היום (ד') בבוקר התקיימה השקת מותג היוגה הפופולרי Alo Yoga ומיטב הביצה המקומית הגיעה לכבוד ההשקה ואולי אפילו יותר ממה שהיינו מצפים. בין הנוכחים, שלא נדרשו לעמוד בתור כמו שאר הקהל המעוניין, נכחו מיכל אנסקי, גל גברעם, ריף נאמן, אנה ארונוב ונוספים.
עם זאת, מה שהתריע לנו על כך שמדובר בהשקה 'לא רגילה' ומיוחדת זו העובדה ששתיים מהנוכחות הגיעו אליה על אף שממש באותו היום טסו לנתב"ג. למשל, דנית גרינברג הגיעה להשקה היוקרתית ומשם נסעה ישר עם בעלה לנתב"ג לקראת טיסה לארה"ב. לידיעת, היא יכלה לחלוק את המונית גם עם הדר מרקס שיצאה גם היא מההשקה ישר לנמל התעופה כדיי להספיק לטיסה לדובאי.
השקת המותג מעוררת לא מעט רעש בימים האחרונים וזאת היות וזה המותג המצופה הראשון שצפוי עוד להגיע לארץ (לולו למון צפוי להגיע בעתיד הקרוב גם הוא, תחת חברת האופנה 911). כמו כן, המחירים של אלו יוגה מעוררים תשומת לב גם הם. לקוחות המותג יוכלו ליהנות מהמוצרים הפופולריים, שנלבשים גם על ידי שמות כמו קים קרדשיאן, במחיר של כ-500 שקלים לטייץ ואפילו 1,300 שקלים למעילים.
סניפים נוספים של המותג האהוב יפתחו בהמשך השנה בארץ, כאשר הוכרז כבר על חנות נוספת בקניון רמת האביב, שעובר בימים אלו מתיחת פנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה