מדדים ומחקרים
עינב בובליל שורפת את המתחרים: למה שילמתם בגללה 833 שקל?
חברת Humanz שמשמשת פלטפורמה למאות אלפי משפיעני רשת, מציגה את הדו"ח הפנימי לשנת 2022: כוכבת האח הגדול הביאה לכך ש כ-21.2% מהמבקרים באתר שבאו בעקבות הצפייה בתוכן שהעלתה עינב בובליל רכשו את המוצר. גם אדל בספלוב מרשימה
גם אתם כל היום רואות את הסלבס מפרסמות הנחות ומוצרים בעמוד האינסטגרם שלהן? חברת Humanz שמשמשת פלטפורמה למאות אלפי משפיעני רשת, מציגה את הדו"ח הפנימי לשנת 2022 שמדרג את עשרת המשפיענים המשמעותיים ביותר.
מי שנכנסים לדירוג הם עינב בובליל, אדל בספלוב, דניאל עמית, יובל כספית, דנית גרינברג, דניאלה אייפנברג, מירי כהן, קורל מיכאלי, מירן בוזגלו ונדיר אליהו, כאשר גובה הקנייה הממוצעת של לקוחות אשר הגיעו לאתר דרך 10 המשפיענים הגדולים עומד על 414 שקל בסך הכל.
לפי הדו"ח, כ-21.2% מהמבקרים באתר שבאו בעקבות הצפייה בתוכן שהעלתה עינב בובליל רכשו את המוצר, כאשר סכום הסל הממוצע של בובליל עומד על כ־833 שקלים. גם שיעור המעורבות של העוקבים של אקסית האח הגדול הוא גבוה יחסית, ועומד על 3.25%. בספלוב מרשימה עם 18.7% מתוך כל הקליקים שהיא הביאה לאתר רכשו מוצר וסל רכישה ממוצע של 296 שקלים.
עוד ב-
Humanz גם פרשסמה את עשרת המשפיענים העולים לשנת 2023: בר נועה כהן, אליטה אופק, טליה סול, דניאל יונה, לורן אלון, עדי כהנים, אן סגל, טל מדינה, ניקול אראבוב ורוני פרץ. סל הקנייה הממוצע של העוקבים אחר השמות האלה עומד על כ־380 שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה