תרבות ופנאי

נועה קירל תזכה באירוויזיון 2023? זה השיר שנבחר

לאחר הבחירה בשיר 'יוניקורן', קירל בתגובה: ״אני מאוד מתרגשת. הבחירה היא בעצם הצעד המשמעותי הראשון שמסמן את האירוויזיון במאי. כתבנו שיר שמרגש אותי אישית בכל פעם שאני שרה או שומעת אותו, ואני לא יכולה כבר לחכות עד שתשמעו אותו". בינתיים אגב, היא מדורגת במקום ה-13 בתחזיות
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל הגיעה להחלטה. ביחד עם הוועדה המקצועית של התאגיד, נקבע כי השיר שייצג אותנו באירוויזיון 2023 בליברפול הוא "יוניקורן", זאת אחרי שגבר על שני שירים אחרים בקו הגמר. השיר אמור לעסוק "עוסק בהעצמה נשית, מילותיו באנגלית, אולם שזורות בו גם מילים בעברית".
לאחר הבחירה, קירל בתגובה: ״אני מאוד מתרגשת. הבחירה היא בעצם הצעד המשמעותי הראשון שמסמן את האירוויזיון במאי. כתבנו שיר שמרגש אותי אישית בכל פעם שאני שרה או שומעת אותו, ואני לא יכולה כבר לחכות עד שתשמעו אותו". כרגע אגב, על פי התחזיות היא במקום ה-13 בלבד.
במהלך צילומי התוכנית בה התארחה, 'קופה ראשית', קירל התפנתה לראיון ב-N12, בו סיפרה על השיר: "מן הסתם התאגיד חשוב לי ואני לא רוצה שיסגרו אותו, ובטח שזה לא יגרום לכך שישראל לא תשתתף באירוויזיון. אני שולחת אנרגיות חיוביות, מקווה ומאמינה שזה יעבור בשלום ושיהיה בסדר. בכל שבוע שעובר, זה הופך להיות יותר ויותר מרגש. אני מרגישה את זה מתקרב, ואנחנו כבר מתחילים לעבוד על הקליפ ועל ההופעה וזה מרגש ומלחיץ".
על השיר עצמו סיפרה קירל: "זו לא הולכת להיות בלדה, לא, אבל זה כן מפתיע. שונה. זה עדיין אני, אבל היה לי חשוב ללכת על משהו לא צפוי. בוא נגיד שעדיין לא שמעו אותי ככה. אני לא יכולה להגיד כלום. אני חתומה על סודיות, ליווה אותי מאבטח. זו סודיות ברמה גבוהה, אבל זה למען המטרה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה