ויראלי

נועה קירל מטילה פצצה: חושפת את השיר לאירוויזיון

נועה קירל הצטלמה לעונה החדשה של קופה ראשית שם תשחק בתפקיד אורח וחשפה פרטים מסקרנים על השיר שלה לאירוויזיון: "היה לי חשוב ללכת על משהו לא צפוי. בוא נגיד שעדיין לא שמעו אותי ככה"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
קופה ראשית בכאן 11 הפכה לאחת הסדרות האהובות ביותר בישראל. הקומדיה המטורפת זכתה בשלוש העונות הראשונות להצלחה אדירה וכל דמות ודמות בסדרה הפכו לקאלט של ממש.
בימים אלו מצטלמת לה העונה הרביעית במספר של הסדרה האהובה, והיום (שני) נודע כי מי שתיקח חלק בתפקיד אורח בעונה הזו היא לא אחרת מאשר כוכבת הפופ הישראלית המצליחה נועה קירל, שתמשיך את השנה החלומית שלה עם תפקיד משעשע בתוכנית האהובה.
במהלך צילומי התוכנית, קירל התפנתה לראיון ב-N12, בו היא מספרת אודות הסטטוס של השיר שאיתו תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בחודש מאי הקרוב באנגליה, ורומזת שהוא צפוי לצאת לאוזנינו בסביבות חודש מרץ. 
קירל סיפרה: "מן הסתם התאגיד חשוב לי ואני לא רוצה שיסגרו אותו, ובטח שזה לא יגרום לכך שישראל לא תשתתף באירוויזיון. אני שולחת אנרגיות חיוביות, מקווה ומאמינה שזה יעבור בשלום ושיהיה בסדר. בכל שבוע שעובר, זה הופך להיות יותר ויותר מרגש. אני מרגישה את זה מתקרב, ואנחנו כבר מתחילים לעבוד על הקליפ ועל ההופעה וזה מרגש ומלחיץ".
על השיר עצמו סיפרה קירל: "זו לא הולכת להיות בלדה, לא, אבל זה כן מפתיע. שונה. זה עדיין אני, אבל היה לי חשוב ללכת על משהו לא צפוי. בוא נגיד שעדיין לא שמעו אותי ככה. אני לא יכולה להגיד כלום. אני חתומה על סודיות, ליווה אותי מאבטח. זו סודיות ברמה גבוהה, אבל זה למען המטרה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה