תרבות ופנאי

נחשף הסכום שהנסיך הארי ירוויח מספרו החדש

ספרו החדש של הנסיך הארי, Spare, יצא היום (שלישי) לאור. ההסכם (לארבעה ספרים) נחשף - זה הסכום אותו ירוויח
מערכת ice | 
הריאיון של הנסיך הארי (צילום באדיבות yes ו-STINGTV)
ספר הזיכרונות של הנסיך הארי, Spare, שוחרר היום (שלישי) רשמי, אך בכותרות הוא נמצא כבר ימים רבים. בשבוע שעבר נמכרו בטעות עותקים של הספר בספרד וחלק גדול מהתכנים שלו פורסמו בתקשורת והוא כבר נמצא במקום הראשון ברשימת רבי המכר של אמזון. כדי לקדם את הספר, הנסיך הארי ערך סדרה של ראיונות כולל ראיון השבוע בערוץ ITV.

אז כמה ירוויח הנסיך הארי מהספר? על פי דיווח, הנסיך ירוויח כ-20 מיליון דולר עבור עסקה בה יכתוב ארבעה ספרים עם המו"ל Penguin Random House. זה אומר שההוצאה תצטרך למכור יותר מ-1.7 מיליון עותקים כדי להתחיל להרוויח.
הספר בן 416 העמודים יעלה כ-34 דולר (למרות שבאמזון נמכר בסכום של 17 דולר) לכריכה קשה ויתפרסם ב-16 שפות כולל סינית, פינית, הונגרית, פורטוגזית וספרדית.
האם כל ההכנסות יכנסו לכיסו של הנסיך? על פי דף האינטרנט של הספר נכתב: "הנסיך הארי רוצה לתמוך בארגוני צדקה בריטיים באמצעות תרומות מההכנסות שלו מ-Spare". בנוסף כתוב כי הנסיך הארי יתרום 1.5 מיליון דור לארגון Sentebale שמטרתו לתמוך בילדים וצעירים בלסוטו ובבוטסואנה שנפגעו מאיידס. כמו כן, הוא יתרום לעמותת WellChild כ-300,000 ליש"ט.
כאמור, מדובר בספר הראשון מתוך ארבעה כאשר הספרים הבאים צפויים לכסות היבטים בחייו של הנסיך בשירות הציבורי. ללא קשר לעסקת הספרים, על פי הדיווחים, הארי ומייגן מרקל חתמו על הסכם של 100 מיליון דולר עם נטפליקס ליצירת סרטים תיעודיים, סדרות דוקו, סרטים עלילתיים ואפילו תכניות ילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה